Δευτέρα, 10 Μαρτίου 2014

Μαρία Βενέτη /Αναρριχήσεις/" Τα Θ"



θα φύγω 

Δεν είναι που δεν θέλω να σου δώσω,
μα είδα την ευθύνη να βαραίνει,
να μου ζητά απάντηση,
να με πνίγει διάολε
Έχω να δώσω
....... κάποτε όμως θα φύγω,
θα αφήσω πίσω μου το κτήνος,
να σκίζει σάρκες,
αίμα να πίνει αχόρταγα,
να παίρνει μόνο.
Θα υπάρχω μαζί σου για να μάθεις να μοιράζεσαι
Θα φύγω κάποτε.......Μοίρα Ζω



Θέλω

θέλω να φεύγω για να μπορεί να σε ορίζει η απουσία μου
Θέλω η επιστροφή μου να έχει την απόλυτη παρουσία σου
Να γεύομαι την οργή,τον πόθο,
ν'ακούω τα λόγια που δεν ξεστόμισες ποτέ,
 όσο με είχες δεδομένη
Θέλω να χάνομαι και να με ψάχνει η απόγνωση σου
θέλω να ξέρω ότι σου λείπω
.......για να μην αντέχω την φυγή
Θέλω να είμαι το θήραμα κι εσύ ο αιώνιος κυνηγός
Να με διεκδικείς θέλω
Να χάνομαι και να με βρίσκω στα δυο σου χέρια
Να πεθαίνω για την δική σου ανάσταση
έτσι θέλω
Ο Θάνατος μου, η ζωή σου.....
Ο δικός μου παράδεισος



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου