Δευτέρα, 10 Μαρτίου 2014

Μαρία Βενέτη/Αναρριχήσεις / " Τρία Κ "



Κατά-δικός

Μέσα στην νύχτα ταξιδεύω του μυαλού σου.......
Και ντύνομαι ανήθικα τις σκέψεις σου
Ποτέ δεν θέλησα κατά-δικός μου να είσαι
Μα και ελεύθερος από εμένα να ζήσεις
Δεν το μπορείς

Κρυώνω

Σου είπα...
Άφησε με να πάρω αυτό το μαύρο της ψυχής σου
Κι εσύ;
Εσύ το μοίρασες στην μέση
Κρυώνω,πονάω,χάνομαι πια.......
........όσο το άλλο του ''μισό''..... σκεπάζει εσένα

 Κυριακές

Αφήνω τις απολαύσεις να με αγγίξουν
.........Όσο αυτές
επιμένουν να σου μοιάσουν σε κάθε προσπάθεια τους
Τις Κυριακές όμως ψυχή μου κάνω ρεπό.......
για να μετρώ.
Μετρώ τις αντοχές μου στην απουσία σου
Μετρώ το μόνη
........και το ξεπλένω στα λίγα κύματα
μα όλα τα βήματα πεισματικά τρέχουν για σένα
Κι εγώ επιμένω
Πήρα ρεπό

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου