Δευτέρα, 10 Μαρτίου 2014

Μαρία Βενέτη /Αναρριχήσεις/" Τα Ε"



Εσύ κι εγώ

Ταξιδέψαμε βροχές
Ακολουθήσαμε καταιγίδες
Νηστέψαμε Έρωτα,
κοινωνήσαμε πάθη
Πνίξαμε  οργές σε χάδια
Ορμές σε αγκαλιάσματα
Μα να!
Είμαστε εδώ.
Μαζί
Εσύ κι εγώ........
πλημμύρισε ο τόπος σώματα.......για να με βρεις
και για να σ'έχω ......μ'εχω θυσιάσει
Κατακτήθηκα επιτέλους
Νοιώθω διπλά ελεύθερη........


Επιστροφή

Μην με χρεώσεις ποιητή ενός ονείρου
Οδηγητή μιας χαμένης πορείας να με ονομάσεις..αυτής που μέσα της έχω βουλιάξει
Έφυγα πια,
πριν ακόμη πράσινο ν 'αλλάξει φως,
στο κόκκινο ήρθε η σύγκρουση
Υπέρβαση ορίων ταχύτητας συναισθημάτων
Ο τρελός απεβίωσε
Πνιγμένος από τον εαυτό του ,
μεθυσμένος από το ανύπαρκτο..νεκρός από λάθος διαδρομή στον σωστό τόπο.
Επέστρεψε εκεί που ανήκει.................
Στον εαυτό του,
εκεί που γεννήθηκε εκεί κι ο τάφος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου