Τετάρτη, 2 Απριλίου 2014

Πελαγία Κουκίδου/Ερεθίσματα της ψυχής/Αυστηρώς Ακατάλληλα 3/τέσσερα ποιήματα


Lydia Roberts


« οι λέξεις στο κορμί σου »

όλες οι λέξεις στο κορμί σου
τις νύχτες πάνω του τις ξόδεψα
τα όνειρα μου η φυγή σου
τα ποιήματα μου εκεί τ`απόθεσα

κι όταν σε χάϊδευα κι όταν σε όριζα
με ξεναγούσες με καρδιοχτύπι
γιατί`σουν έρωτας, μα δεν το γνώριζα
ένα ατέλειωτο γλυκό ξενύχτι

όλες οι ώρες σε προσκύνησαν
κι εγώ το πίσω του λαιμού σου
φιλιά πουλιά να κλέψουν κίνησαν
πολύ απ`το λίγο τ`ουρανού σου

κι όταν σε άγγιζα κι όταν σε όριζα
με ξεναγούσες σε άγρια χάδια
και στο κορμί σου τις λέξεις πόνεσα
να φτιάχνω ποιήματα όλα τα βράδια



« Vivodi - dream »
 
ποτέ μου δεν σε γνώρισα, ποτέ
δεν θα σε γνωρίσω ποτέ
δεν υπάρχει λόγος να γνωριστούμε

θυμάσαι τις σταγόνες του ιδρώτα
όταν με κυλούσες στον πόθο σου ;

στέγνωνε το στόμα και η ανάσα
δεν θέλω να ξεχάσω τα κοφτά σου λόγια

τα πρόστυχα
τα τρυφερά
τα ερωτιάρικα

μ`αρέσει που`μαι ξετσίπωτη
μου πάει
πουλώ την πουτανιά μου
στο κοινό

μα δε με νοιάζει
είναι ρόλος

σε ξέχασα..



« Οίκος Αντοχής »
 
μεσ`τα κρεβάτια των ιδρώτων τα στενά
που ξεψυχάν οι οργασμοί στο άγγιγμα τους
μέσα στα φώτα τα χλωμά και σιωπηλά
που πνίγουν έρωτες στιγμής τα βογγητά τους

μεσ`τα φτηνά τα πατσουλιά που πότισαν "αιώνια"
πάνω στη σάρκα που αψηφά, τη νιότη και τα χρόνια
εκεί κάπου σ`αντάμωσα να θες να την ξεχάσεις
και στου μυαλού τις διαδρομές άλλη να βρεις να πιάσεις

μα, ούτε τον έρωτα Θεό
ούτε τον ψεύτη τον καιρό
μήτε το όνειρο θαρρώ
μπορείς για να δαμάσεις

γιατί, θε να γυρνάς και ν`αφουγκράζεσαι
ν`αποζητάς πάντα εκείνο που μοιράζεσαι
στιγμές που έφυγαν χωρίς ν`αφήσουν χνάρια
βροχές που κλείδωσες στου νου σου τα ερμάρια

μαζί και έρωτα, σε μια φωτογραφία
που αποζητά την λησμονιά
σαν επαιτεία..


Εκλογική Φαντασίωση (αλλαξοκαλπιές)      
 
κατέβηκα στην πιάτσα διάτοντας αστέρας
φορούσα μαύρα Γκούτσι κι Αρμάνι τσιτωτό
κουνούσα τα γοφιά μου σα να`χα εντός μαρκούτσι
και όλοι θα μου ρίχνανε στα ίσα δαγκωτό

στα χείλια μου μπαζούκας που έσκαγε στη μύτη
αναίδεια στο βλέμμα και υφάκι tres blasé
βυζάκι πεταμένο να σκάει η ρώγα νεύμα
και φάνταζα μανάρια μου, ολίγον "μελανζέ"

σαν έφτασα εγκαίρως σωστή στον προορισμό μου
με παίρνει παραμάσχαλα δικαστικός εκπρόσωπος
και πίσω απ`την κουρτίνα συνέβη το μοιραίον
τις απορίες μου`λυσε του νόμου ο αντιπρόσωπος

περίμενε ο κοσμάκης ουρά για να ψηφίσει
όμως εγώ βογκούσα, σειόταν το παραβάν
την άλλη μέρα βγήκαν όλοι εις τας ειδήσεις
και μίλησαν για ένα "ντροπιαστικό συμβάν"

ακόμα δεν κατάλαβα, γιατί με σχολιάζουν ;
είχα κι εγώ ένα όνειρο, μια τρελοφαντασίωση
μία ζωή θα μας πηδούν και δε θα λογαριάζουν
τους πήδηξα λοιπόν κι εγώ, δεν έχω άλλη αξίωση !

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου