Κυριακή, 25 Μαΐου 2014

Πηνελόπη Βολτέρρα,Οδοιπορικό,2η Ενότητα,ΚΡΑΤΗΣΑ Τ’ ΟΝΕΙΡΟ

ΚΡΑΤΗΣΑ Τ’ ΟΝΕΙΡΟ
Argus - Salvador Dalí

Κράτησα  τ’ όνειρο
όνειρο  στα  όνειρά  μου,
ως  μια  σιωπή  στο  βλέμμα  μου,
ως  ένα  αγνάντεμα,  ένα  τραγούδι,
ως  μια  γλυκιά  απαντοχή
στο  πίσω  μέρος  της  καρδιάς  μου.

Κράτησα  τ’ όνειρο
όνειρο  στα  όνειρά  μου,
ως  ένα  αστέρι  οδηγό,
όπως  το  πιο  ιερό  μας  μυστικό,
ως  ένα  ταξίδι  μοναχικό
στους  αδιάβατους   δρόμους  της  καρδιάς   μου.

Κράτησα   τ’ όνειρο
όνειρο  στα   όνειρά  μου
κ’ εκείνο  έγινε  έρωτας,
έγινε  θαλασσοπούλι
και  σε  πελάγη  πέταξε,
λιμάνια,  τόπους   διέγραψε,
ωκεανούς  ξεπέρασε
μέχρι  που  εχάθει
στο  ίδιο  τ ’όνειρό  του.

Ώσπου  μια   μέρα
έτσι  απρόσμενα  εφάνη
πάνω  σε  καταγάλανα  νερά,
πάνω  σ’ ένα    βαθύ  λιμάνι,
κοιτούσε  πέρα  την  πλαγιά
της  νίκης  το  στεφάνι
που  ήδη  αναδυόταν  ροδαλό
πίσω  από  τα  τείχη  μιας  Ιθάκης.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου