Κυριακή, 8 Ιουνίου 2014

Μην μου μιλάς,Μαρία Βενέτη


-Μην μου μιλάς αν δεν αγάπησες την σιωπή,
κόβοντας με ένα όνειρο μια μια τις φλέβες μου.
-Μην μου μιλάς αν δεν αγκάλιασες σφιχτά μια νύχτα ένα αόρατο σώμα,
λέγοντάς του ψιθυριστά όσα κράτησε το στόμα σου,
πέρα από γέννηση και θάνατο...
-Μην μου μιλάς αν δεν συντροφεύσες την σκιά όλων των φόβων σου,
καθώς σκαρφάλωναν στον τοίχο της ανυπαρξίας σου.
-Μην μου μιλάς αν δεν μέτρησες στα δαχτυλα,
ένα ένα τα χρόνια που κυριαρχούσαν αθέατα σε λήθαργο,
ελπίζοντας να μην ξυπνήσουν.
-Μην μου μιλάς αν δεν φίλησες θνητά χείλη,
αν δεν πέρασες αδιάφορα δίπλα από ένα τάφο,
αν δεν ταξίδεψες μια απελπισμένη ελπίδα,
αν δεν άναψες ένα τουλάχιστον σκοτάδι την ημέρα...
-Μονάχη ξοδεύομαι περήφανα χωρίς την φωνή σου.
-Μην μου μιλάς...
Α.Α
Επέλεξα ότι λατρεύω
Ά...λογα τα όνειρα σας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου