Κυριακή, 8 Ιουνίου 2014

όταν φύγω,Ειρήνη Δεουδε




Όταν φύγω
Θέλω πριν φύγω να μου τάξεις
ούτ' ένα δάκρυ να μη στάξεις,
μη νιώσεις θλίψη.
Αφήνω εκεί ό τι δικό μου
κι υπόσχεση το σ' αγαπώ μου
να μη σου λείψει.

Κράτα του γέλιου μου τον ήχο,
το σ΄αγαπώ σε κάθε στίχο,
φυλάκισέ τα.
Απ' τη δική μου απουσία,
αν πέσεις σε μελαγχολία,
λευτέρωσε τα.

Φωνή θα δίνω στον αέρα
για να σου λέει καλημέρα
κι όταν τα βράδια,
την καληνύχτα μου σε ρίμα
θα 'ρχεται να σου λέει το κύμα,
να είσ' αγνάδια

Κι εγώ αγρίμι πληγωμένο
με δάκρυ τις πληγές θα πλένω,
ρημάδι σκέτο.
Δύναμη η ψυχή θα παίρνει
το σ' αγαπώ της να σου στέλνει,
σημείωσέ το.
--
Έχε στην άκρη του μυαλού
πως θα βρεθούμε κάπου αλλού,
σε χρόνο άλλο
κι εσύ πως θα με θυμηθείς
όταν μπροστά μου θα βρεθείς
δεν αμφιβάλλω.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου