Παρασκευή, 11 Ιουλίου 2014

Πάλι άργησα, όπως πάντα,'Αννυ Τυχαίου


Πάλι άργησα, όπως πάντα
δεν ξέρω πως τα καταφέρνω
και ενώ έτοιμη είμαι
φτάνω μονίμως τελευταία στιγμή,
άσε που σήμερα
πήγα και μια ώρα πιο αργά.
Ναι, ναι ακριβώς και με το ρολόι
μια ολόκληρη ώρα τρομάρα μου
και ήταν σημαντική η συνάντηση αυτή
απρόοπτη μεν αλλα χάρηκα σαν το πρότειναν.
Θα μαζευόμασταν λέει καμιά δεκαριά
τραπέζι έκλεισαν, έξω ήθελα εγώ
κάτω απο τις μεγάλες ελιές
είπα να καθήσουμε
τη δύση του ήλιου να θαυμάζουμε
όσο θα δειπνούσαμε και τα νέα μας θα λέγαμε.
Έλα όμως που όταν έφτασα μάταια έψαχνα
άδεια τα περισσότερα τραπέζια
ολόγυρα κοιτούσα να τις βρω μα αυτές πουθενά
είχε σουρουπωσει κιόλας, αργοπορημένη γαρ.
Μπας και κατάλαβα λάθος και αλλού ήρθα
προβληματισμένη σκέφτηκα και το γύρο πάλι έκανα.
Έχει πλάκα να με δούλεψαν
παιχνίδι άσχημο εις βάρος μου οι προδότριες
θα έπαιξαν θυμωμένη και λυπημένη κατέληξα
ας πάω όμως και μέσα μια ματιά να ρίξω
πριν φύγω μονολόγησα.
Και, ω, του θαύματος!
εκεί καθόντουσαν, δώδεκα συνολικά,
γύρω από ένα μεγάλο και άδειο τραπέζι
ποτά μόνο έπιναν απ' ό,τι πρόλαβα να δω
και ψωμάκι θαρρώ τσιμπολογούσαν.
Τις φωνές νευριασμένη έβαλα,
τι κρυφτήκατε εδώ μέσα στα σκοτεινά
το κρασάκι μας έξω θα πίναμε
και το δείπνο μας θα απολαμβάναμε
χάσαμε και το όμορφο ηλιοβασίλεμα,
στο τέλος απογοητευμένη μουρμούρισα.
Έκπληκτες και αμίλητες όλες κοιτούσαν
σιωπή έπεσε βαριά, απόκριση καμιά
προδομένη ένιωσα και σε μια καρέκλα κάθησα,
ένα ποτήρι κόκκινο κρασί που μπροστά μου ήταν
άδραξα και λαίμαργα από αυτό ήπια.
Μα εσύ άργησες, εμείς φάγαμε ήδη
άκουσα κάποια δειλά να λέει
έξω καθόμασταν και περιμέναμε
μα κρυώσαμε, έδυσε ο ήλιος
δροσούλα έπεσε και μέσα μπήκαμε.
Τα μάτια από το ξένο ποτήρι σήκωσα
μία μία όλες περιεργάστηκα
στενοχωρημένες και αμήχανες φαινόντουσαν.
Με την άκρη του ματιού το ρολόι στον τοίχο πρόσεξα
χαλασμένο θα είναι σκέφτηκα
μια ώρα μόνο άργησα, ό,τι θέλει δείχνει αυτό.
Και για να βεβαιωθώ πως έτσι είναι
τον αριστερό καρπό μου κρυφά κοίταξα...
δεν είναι δυνατόν με ντροπή αναφώνησα
τρεις ώρες άργησα για το δείπνο, όχι μια;
Τελικά ο Ιούδας ήμουνα εγώ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου