Παρασκευή, 18 Ιουλίου 2014

Και συ μου λες ,Έλενα Κίσκη,

Erwin Blumenfeld
Ένας θυμός,άφαγη τροφή
μέσα μου,γύρω μου,παντου

Και'συ μου λες

Κανε υπομονή
Μοίρασε και απο μια δικαιολογια
Στους εγωισμούς
Στην άγνοια
Σ'ολα αυτα που κρατούν το μαχαιρι
και ξεριζώνουν το σπόρο της αγάπης
Σ'ολα αυτά που σπάζουν στη στιγμή από απερισκεψία



Και'συ μου λες

Κάνε υπομονή
Μην λυπάσαι
Έτσι ειναι η μυρωδιά της μοναξιάς
Άοσμη δυσοσμία που φράζει τα σωθικά μας

Και'συ μου λες


Έλα να μεθύσουμε
Αυτό το ποτήρι έχει και από ένα γιατί
Παλιό απόσταγμα από νοσταλγίες
που ζεσταίνει της καρδιάς το μεδούλι
Και η φωνή χτενίζει τη σιωπή

Βάλε μου,βάλε μου να πιω
Είναι εδώ και χρόνια
που θέλω ν'αγκαλιάσω τα σύννεφα
Είναι εδώ και χρόνια που θέλω να χορέψω τη ζωή

Μην φερθείς φειδωλά
Τ'αξίζω αυτό το γλέντι
Γι αυτόν το καημό του γιατί

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου