Δευτέρα, 21 Ιουλίου 2014

Ξέρεις κάτι,Αννυ Τυχαίου

Ξέρεις κάτι...
όταν έμαθα πως υπάρχεις
στη ζωή μου
ακάλεστος μεν,
αλλά κατοικοεδρεύεις
και βασιλεύεις
που να σε πάρει,
δεν φοβήθηκα
Όχι, δε σε φοβήθηκα
σιγά τώρα
έχω αντιμετωπίσει
άλλα πολλά εγώ
πιο δύσκολους αντιπάλους
τους νίκησα, τους έδειξα
ποιος έχει κότσια και τσαγανό.
Μαζί μου τα έβαλες
η μάλλον και μαζί μου
για να κυριολεκτώ
δεν είμαι η μόνη σου επιλογή
δυστυχώς.
Και όχι μόνο αυτό
αλλά έφερες και ενισχύσεις
δεν μου έφτανες εσύ
κουβάλησες και παρέα
να μη νιώθεις άραγε μοναχός;
Γιατί μωρέ
ένας από σας είναι αρκετός
φτάνει και περισσεύει
η κατάλαβες με ποιαν έχεις
να κάνεις και ζορίστηκες ε;
Δεν παραιτούμαι εύκολα ρε
πεισματάρα με λένε
και δεν έχουν άδικο
μα δεν είναι μόνο αυτό
δεν είναι μόνο πείσμα
θέληση και νεύρο το λέω εγώ.
Στα δύσκολα φαίνεται μάτια μου
όχι στα εύκολα και καλοστρωμένα
στα βολεμένα τα καλούπια
που όλα ομαλά και ρόδινα κυλάνε 
τάχα αλλά λέμε τώρα
σε άλλα αναφέρομαι εγώ
ξέρεις εσύ, τρομάρα σου, σε ποια.
Και δύσκολα είχα άπειρα μέχρι τώρα
και εύχομαι να έχω περισσότερα
και για πολλά χρόνια ακόμα
απεριόριστη παράταση όχι
παράταση όμως ναι.
Ναι, ευχή είναι, όχι κατάρα
γιατί όσο πιο πολλά, τόσο πιο πολύ χρόνο θα έχω
να σε καταπολεμήσω
να σε νικήσω
και να επιζήσω.
Με λάθος άνθρωπο τα έβαλες 
ακατονόμαστε και τρισκαταραμένε! 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου