Τρίτη, 15 Ιουλίου 2014

Παραποίηση,Άννυ Τυχαίου


Έλα μωρέ, σιγά το πράγμα,
γράφεις πέντε-δέκα ακαταλαβίστικες λέξεις,
ξέρετε εσείς, σαν αυτές
που κανείς δεν χρησιμοποιεί
και που χρειάζεσαι λεξικό και φιλόλογο,
στο νόημα να μπεις.
Ναι, ναι ελληνικά είναι μα εγώ δεν τα πιάνω,
άλλη γλώσσα χρησιμοποιώ,
απλοϊκή και κατανοητή,
ίσως να φταίει ότι είμαι αμόρφωτη, αγράμματη
και ολίγον τι χαζή
δεν αντιλαμβάνομαι,
την ιδιαίτερη καλλιέργεια του λόγου,
την ακαδημαϊκή...
Μα τι πάει να πει:
"του πεπερασμένου των ηδονών"
χάθηκαν άλλα συνώνυμα
απλοϊκά ρε σεις
για άτομα όπως η αφεντιά μου
με περιορισμένο λεξιλόγιο
δίχως πτυχία και ντοκτορά;
Όσο για την ηδονή, εντάξει
γνωρίζω, ξέρω τη λέξη αυτή
( και όχι μόνο σαν λέξη)
παροδική, εφήμερη η μη
στη μάπα να την τρώω έχω βαρεθεί.
Αφού μερικές φορές νομίζω
πως σε λάθος σελίδα έχω μπει
κοιτώ και ξανακοιτώ...
Φωτογραφίες σχεδόν πορνό
τι σχεδόν...που είναι!
Ολόκληρο κατεβατό
που, που με τρόπο αισθησιακό
τον λάγνο έρωτα περιγράφει
και τη σαρκική ηδονή χύμα εκθειάζει.
Μα τόση πείνα έχει πέσει τελικά
που και εδώ ακόμα
στο όνομα της ποίησης
να ξεσπάσει, να χορτάσει προσπαθεί...;
Και όλοι αυτοί και όλες αυτές
που "μ αρέσει" πατούν
πριν καν το κείμενο διαβάσουν
τι παριστάνουν...
αυλικούς και ακολούθους
σε επίδοξους ποιητές και ματαιόδοξους;

Τελικά λάθος πρέπει να είμαι εγώ
που απλά ελληνικά χρησιμοποιώ
και τον έρωτα και την ηδονή
όχι χύμα στο κύμα να περιγράφω
αλλά να ζω προτιμώ.
Και όχι, ηθικολόγος δεν είμαι
ούτε σεμνότυφη και πουριτανή
( μήτε ανοργασμική )
μα αυτό θαρρώ δεν είναι ποίηση
αλλά παραποίηση................

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου