Τρίτη, 15 Ιουλίου 2014

Στο πάλκο της μέθης,Έλενα Κίσκη,οκτώ ποιήματα

foto:Μιχάλης Ματζαβίνος
Στο πάλκο της μέθης
ένα ξεσάλωμα θέλει να χορέψει

Δυναμώστε την ένταση
Η ψυχή θέλει να τραγουδήσει
Θέλει να κάνει σαματά
στων ανθρώπων την ύπουλη ησυχία

Ανταμοιβή....Το χειροκρότημα από τον θρόνο τους






Αυτό το στόμα που απείθαρχα
με δάγκωσε

Άφησε μια ουλή να με μαλώνει αγαπημένε μου

Πως δεν φοβήθηκα τους όρκους σου
και σε πίστεψα







foto Μιχάλης Ματζαβίνος
Κρατήστε

Και το ξίφος και την πανοπλία

Που βρίσκεται η αλήθεια;

Να Καταδικάζομαι σε ένα λάθος γήινο

Ότι Γεννήθηκα θνητή







Τι και αν με πάντρεψαν με τη λογική

Εγώ

Στα κρυφά συναντιέμαι και μοιχεύω

με τον έρωτα

Δοσμένη πάντα εκεί












Κάθε φορά
που στις χούφτες του
κρατούσε
τα γεμάτα στήθη της
και σκλήρυναν

Το φώναζε

Πως
μπορεί να πεθάνει
ήσυχος








Κάνω σινιάλο στα απωθημένα
Να πουν την αλήθεια
Να μην έχουν αιτία εξηγήσεων
Ούτε για αυτούς που με ξέρουν
Ούτε για αυτούς που δεν με ξέρουν

Ακόμη και αν χρειαστεί να βρεθώ
κρεμασμένη
στις σκέψεις σας

Στις φοβίες σας όμως
Θα είμαι ελευθερη




Στις άκρες των χειλιών σου

Έπαιξα και ίδρωσα

Όλες τις καταχρήσεις

Στο κλάσμα του δευτερολέπτου

το μέλλον μου ορίστηκε εθισμένο








Έχω χάσει τα πάντα

Εκτός

Απο την σιγουριά της τρέλας μου

2 σχόλια: