Κυριακή, 12 Οκτωβρίου 2014

" η ανταλλαγή", Elixir Elix

" η ανταλλαγή"

Έλα να περπατήσουμε μες στην σιωπή,
Θέλω κάτι από μένα, να σου δώσω
Κράτα το χέρι μου, σφιχτά μονάχα......
και μην τ' αφήσεις.

Δεν φοβάμαι.
Εσένα σκέφτομαι, μην μου χαθείς κι αν μου χαθείς,
για μένα δεν με νοιάζει.

Ότι έζησα ήταν όμορφο μ’ αγάπη το 'χω χτίσει
κι εσένανε το χέρι μου ,η αγάπη θα κρατήσει.
Θα 'ναι σκληρή η ανταλλαγή.

Μην φοβηθείς....
Σήμερα θα σε ταξιδέψω κάπου αλλού,
Κάπου που πρέπει να 'μαστε Μαζί ,
για να σκοτώσουμε μία μεγάλη αλήθεια.

Αυτή που βάλθηκε,
μέσα της να σε καταπιεί.

Το χέρι σου μες στο δικό μου, κράτα σφιχτά
Και μην φοβάσαι μια φωτιά....
Είμαστε δυό
Αν δεν σωθείς, μαζί θα χαθούμε...δεν θα 'σαι μόνος.

Και αν σωθείς ........δεν θα σου πω.
Κράτα το χέρι μου, μην φοβηθείς.
Και να θυμάσαι ,να σωπαίνεις σε ότι ακούσεις κι όσα δεις.

Θα σβήσω την αλήθεια, θα την μεθύσω με το δικό μου ψέμα
Σε μίσησα θα της φωνάξω να πειστεί....
Αυτό μονάχα.

Την ζωή μου έχω ορκίσει, στην δική σου.......
Ζήσε
Δεν σε αγάπησα ποτέ μου....
Σσσσσσσσ μην μιλήσεις.
Θέλω να ζήσεις.

Σώπασε για να πιάσει το ξόρκι.
Αν σου αφήσω το χέρι.....μην φοβηθείς.
Δεν θα χαθώ.......εκεί θα είμαι πάλι.
Εμένα έταξα ,για να σωθείς.

Αυτή η σιωπή, θα γίνει δρόμος 
κι ο δρόμος μια δική σου αρχή.
Ελεύθερος πια
απ' την αλήθεια ,που θέλησε να σε σκοτώσει.

Ορκίστηκα να ζήσεις
Για αλήθειες που σκοτώνουν, πάντα θα ντύνομαι το ψέμα

1 σχόλιο:

  1. "Εμένα έταξα ,για να σωθείς." Μεγάλη κουβέντα για μεγάλη αγάπη!!! Πολύ σκληρή η αλήθεια για να την αποδεχθείς.....Πάρα πολύ ωραίο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή