Σάββατο, 8 Νοεμβρίου 2014

Σ'ένα παλιό ξενοδοχείο,Ελένη Μέη Ασημακοπούλου

Σ'ένα παλιό ξενοδοχείο μοναχικό
αποκομένο απο ανθρώπους και από μάτια
είπαμε 'κείνο το αντίο το στερνό
μαζεύοντας δυο καρδιές κομμάτια.

Για μια ώρα μια μέρα μια ζωή
μια αγάπη μισητή κι ευλογημένη
επιθυμία πρόστυχη κι αγνή
σ΄ένα φθηνό δωμάτιο κλειδωμένη.

Μου είχες πει θα'ναι η δικιά μας εκκλησιά
κανείς από τους δύό να μη ξεχάσει
κι ανάψαμε μαζί στερνή φορά
εκείνο το σβηστό εικονοστάσι.

Ναός του έρωτα υπήρξε ιερός
άκουγε μυστικά ,κλάματα,γέλια
μα ασίγαστος το στοίχειωσε λυγμός
σφάλισαν της αγάπης τα ευαγγέλια.

Για χίλιους λόγους.. όποτε περνάω

να κάνω τον σταυρό μου δεν ξεχνάω.

5 σχόλια:

  1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μια ξεχωριστή ιστοσελίδα που τιμάει ειλικρινά τους δημιουργούς και τους προβάλει
    δε μπορει παρα να λαμβάνει μόνο εκτίμηση.
    Σας ευχαριστω θερμά για ακόμα μια φορά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κατ΄αρχάς χαίρομαι πολύ που η Ελένη είναι στην παρέα μας!
    Πραγματικά ο στίχος πάρα πολύ ωραίος και όπως της είπα
    πολύ με συγκίνησε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Είναι σημαντικό για μένα κυρίες μου να έχω την σύμπραξη σας στο φτωχικό blog μου,γεμίζει από γνήσια συναισθήματα και αυθεντικές παρουσίες.Η επιθυμία μου ήταν να φτιάξω μια ιστοσελίδα για να δώσω χώρο δημιουργίας και έκφρασης .Με τιμάτε με την παρουσία σας ,ελπίζω και με την φιλία σας,σας ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτός ο στίχος είναι ηδη στον δρόμο της μελοποίησης,
      Στην φάμπρικα που δούλεψα αρκετά χρόνια,έμαθα να αφουγράζομαι καταστάσεις ανθρώπων,βιωματικές.Μία απο αυτές τις καταστάσεις είναι και αυτό το στιχόπλεγμα.Οτι αναφέρει είναι πραγματικό γεγονός,το παλιο ερημικό ξενοδοχείο υπήρξε,καθως και το σβυστό εικονοστάσι λίγα μέτρα πιο πέρα..

      Διαγραφή