Δευτέρα, 10 Νοεμβρίου 2014

"Ευδοκία",Ελένη Μέη Ασημακοπούλου

"Ευδοκία"

Γύρισαν τα ρολόγια της ζωής μου
΄κείνη τη μέρα στην πολύβουη πλατεία
σαν να'ταν ορισμός της δύναμης μου
να πέσω επάνω σου μεσ' την οχλαγωγία.

Σου 'πεσαν απ' τα χέρια τα βιβλία
μαζί σου έσκυψα για να σε βοηθήσω
με κοίταξες γεμάτη απορία
κι 'γω ντρεπόμουν να σου μιλήσω.

Σου δωσα στα χέρια τα βιβλία
ένα εξώφυλλο έγραφε "Ευδοκία"

Γύρισαν τα ρολόγια της ζωής μου
κι άρπαξα τότε σαν τρελός την ευκαιρία
τα μάτια σου μαγνήτες της στιγμής μου
μια στροφή σε μια μονότονη ευθεία.

Κι έγινες ο σταθμός της διαδρομής μου
στό 'γραψα στα βιβλία σου "Ευδοκία"

Γύρισαν τα ρολόγια της ζωής μου
τότε που έφυγες να πας στην επαρχία
'κλεισαν οι παρενθέσεις τους ψυχής μου
μία αφιέρωση σε μια φωτογραφία.

Τα έχω ακόμα εκείνα τα βιβλία
όμως δεν έχω εσένα "Ευδοκία"

2 σχόλια:

  1. καλη εβδομάδα στην υπέροχη σελίδα!!!
    ευχαριστω απο ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Και μόνο το όνομα Ευδοκία , με έφτανε Ελένη μου!!!
    Φανταστικό, καταπληκτικό και για μένα συγκινητικό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή