Τρίτη, 18 Νοεμβρίου 2014

"ΜΟΥ ΕΛΕΙΨΕ Η ΕΠΟΧΗ"..,Ελένη Μέη Ασημακοπούλου

ΜΟΥ ΕΛΕΙΨΕ Η ΕΠΟΧΗ..

Μου έλειψε πολύ η εποχή..,
που πιανε τόπο
του πατέρα η ευχή
που ήταν η αγάπη άδολη
αγνή
που άντεχε ο έρωταs
μέσα απ τη προσμονή..


Μου έλειψαν εκείνες
οι στιγμές
που παίζαμε κρυφτό
στις γειτονιές
που ερωτευόμασταν
με δυο κλεφτέs ματιές
και καρτερούσαμε
τ άη Γιάννη τιs φωτιές..


Μού' λειψε η λαστιχένια
η τιράντα μου
η κούνια που κρεμόταν
στη βεράντα μου
μου έλειψαν τα 20
τα χρόνια μου
η μυρωδιά που είχαν
τα σεντόνια μου..

Μου έλειψε πολύ η εποχή
που ήταν νόμοs του δασκάλου η διδαχή..
που ήταν το γέλιο μαs
αστείρευτη πηγή
με μια ελπίδα χόρτενεs
και δυο μπουκιές ψωμί.


Μού'λειψαν τα σκισμένα
παντελόνια μου
οι μέρες που μιλούσα
στην βιγκώνια μου
μου έλειψαν τα πρώτα μου
σκιρτήματα
τα βότσαλα που πέταγα
στα κύματα..

1 σχόλιο: