Πέμπτη, 13 Νοεμβρίου 2014

Ποίηση - Μάνος Πάνου

Ποίηση - Μάνος Πάνου
........................................­.......
Εγώ
Ο πέραν της σαρκός μου
Ο εναγής κάθε ανίερης σκέψης
Ο κεραστής κάθε πικραμένου μεθύστακα
Ο οψίπλουτος αυτής της λασπωμένης γειτονιάς
Εγώ
Ο μονόχειρ ζωγράφος των αγαπημένων χαμόγελων
Ο εκτελών επ' αμοιβή, εναέριες μεταφορές γκρεμισμένων νοικοκυριών
Ο κορφολογητής των μαραμένων αναμνήσεων
Ο παρείσακτος της μιας λογικής
Ο εκμαυλιστής ποιμήν των άγουρων πατημάτων
Εγώ
Ο δαίμων των κρυφών ονείρων με την αμείλικτη μνήμη
Ο παρακμασμένος ηδονιστής
Ο ιχνηλάτης της διαδρομής των δακρύων πάνω στις σκαμμένες παρειές
Ο καταγγέλλων τα ύστατα πυροτεχνήματα
Ο οπλομάχος δειλός
Ο δολερός εκδικητής των άνομων πράξεων
Ο δρομέας ατέρμονων λεωφόρων και σοκακιών
Εγώ
Ο εγκαταλείψας την ψυχή μου σ' ένα βουβό παράπονο
Ποιος Θεός θα με συγχωρέσει και θα μου δώσει
μια αξιοπρεπή ταφή κι ένα σεμνό μοιρολό'ι' ;.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου