Δευτέρα, 10 Νοεμβρίου 2014

"Έλληνας όσο κι εσύ ",Equal Citizens/ Ισότιμοι Πολίτες,Τάσος Ορφανίδης

"Έλληνας όσο κι εσύ " Equal Citizens/ Ισότιμοι Πολίτες


"Ο ένας καρπός με αλυσίδα
 κι ο άλλος με σχοινί
δεν θάναι κόσμημα νομίζω,
 μοιάζει για φυλακή."



Έλληνας όσο κι εσύ ,
Δεν είναι όμως ,
αν και γεννήθηκε,μεγάλωσε εδώ.

Είναι ο φίλος του παιδιού μου
Ο συμμαθητής  στο σχολείο
Ο κολλητός  από τα θρανία
Ο συμφοιτητής στο πανεπιστήμιο
Ο συνάδελφος  στην δουλειά
Ο γιατρός που μ’ εξέτασε
Ο φαρμακοποιός που μου δωσε το φάρμακο
Ο μαραγκός που διόρθωσε τα έπιπλα
Ο υδραυλικός που χρόνια τον καλώ
Ο ηλεκτρολόγος  σε κάθε βλάβη
Το χέρι που με χαιρετά κάθε μέρα ευγενικά
Το βλέμμα που μου γνέφει στο τραίνο
Το σέρβις που είχα πριν από λίγο
Είναι ο γείτονας μου
Η απέναντι πόρτα
Ο συνταξιδιώτης μου
Είναι Έλληνας όσο κι εγώ 


1 σχόλιο: