Τρίτη, 23 Δεκεμβρίου 2014

"πέτρινα σοκάκια",Τάσος Ορφανίδης


Κεντρικό Ζαγόρι,φωτογραφία Μαρι Τσίρτου
"πέτρινα σοκάκια" 

Πόσο μ’ αρέσει να κρύβομαι
Λάθεψαν τα βήματα σε πέτρινα σοκάκια
Άκουσα τις ιστορίες τους και πλανεύτηκα
Χάθηκα στην ψυχή τους  και μαγεύτηκα

Πόσο θέλω να ζεστάνω την καρδιά  μου
Μου λείπει η δυνατή φωτιά 
Να μάθω ότι μου έχει φύγει
Κι ας είναι μακριά .

Κάθε φορά οδηγός μου
Να διαβαίνω  πέτρινα σοκάκια σε ηπειρώτικο χωριό .
Αυθόρμητα να νιώσω ότι νοστάλγησα

Την πέτρα να προσκυνήσω, εστία
Τις πίκρες να γλυκάνω με πιότερη χαρά 
Κι αν στην σκιά της Αστράκα βρεθώ
Δεν θα ξεχάσω το δικό σου φυλαχτό.

Τάσος Ορφανίδης
Κεντρικό Ζαγόρι,φωτογραφία Μαρι Τσίρτου



1 σχόλιο:

  1. Τα πέτρινα σοκάκια ίδια με του χωριού μου!
    Λες και διάβαζα για τον δικό μου τόπο,
    για τον δικό μου εσωτερικό κόσμο, Τάσο!!!!
    Υπέροχο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή