Παρασκευή, 26 Δεκεμβρίου 2014

"γλυκιά μου αδελφή", Τάσος Ορφανίδης



Κι εγώ σε περιμένω δεν με κούρασε η προσμονή
Η απώλεια σου μ’έκοψε τα φτερά
Δεν μπορώ ν’ακολουθήσω το ταξίδι σου
Είναι απόρθητο για μένα
Πόσο θάθελα όμως γλυκιά μου αδελφή

Όταν χάνομαι στο άλμπουμ με τις φωτογραφίες
Δεν αποφεύγω κι αυτή την διαδρομή
Κι ας χώρισαν απροσδόκητα οι δρόμοι μας
Εγώ θα σ’επισκέπτομαι στις σελίδες αυτές
Κι αν χαθώ καμιά φορά στην θύμηση τους
Ξέρω, αεράκι γλυκό θα τις φυλλομετρήσει
Και θα σαι εσύ που θα με ταξιδέψεις
Δεν μπορώ ν’ αρνηθώ ότι σ’αγαπώ και πόσο μου λείπεις 


2 σχόλια:

  1. Η προσωποποίηση της γλύκας, της τρυφερότητας!!!
    Τάσο πολύ συγκινητικό και υπέροχο μαζί!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αχ ρε Τάσο!!!
    Τρυφερές ψυχές, βρίσκουν τρόπο να γαληνεύουν...
    Η δική σου, έχει πολλούς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή