Τρίτη, 23 Δεκεμβρίου 2014

Αγοράζω όνειρα,Έλενα Κϊσκη

 

Tamara de Lempicka (1898 - 1980)

"Αγοράζω όνειρα"

Αγοράζω όνειρα
Από αυτά που πιστεύω πως θα μου ομορφύνουν τη ζωή
Τα χρειάζομαι όπως τον σκλάβο που αποζητά την ελευθερία του
Με μαγεύει όταν ζω με την αυθεντικότητα τους και μου υπόσχονται πράξεις.....
Ναι ρε φίλε, μου αρέσει ν' αγοράζω όνειρα
Γιατί στο κονάκι μου δεν υπάρχουν βιτρίνες με κρύσταλλα, ούτε μεταξωτές κορδέλες και διχτυωτά καλτσόν, ούτε δήθεν έρωτες σε αποπνικτικά μουσικοπάζαρα....ούτε συμβατικές συμπάθειες
Γιατί εδώ η ζωή μου μάχεται γι' αυτό που οφείλει
Γιατί κόβει τη φλέβα να νιώσει πως κυλάει το αίμα πάνω στο δέρμα
Γιατί αντέχει την ομορφιά της μοναξιάς
Αν δεν με μπορείς φίλε μου δίνε του
Ακούς......δίνε του
Άλλωστε δεν συμμερίζομαι την μικρή σου πραγματικότητα_____

Έλενα Κισκη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου