Κυριακή, 7 Δεκεμβρίου 2014

"φιλενάδα μου παλιά",Ελένη Μέη Ασημακοπούλου

"φιλενάδα μου παλιά"

Καλησπέρα φιλενάδα του καημού
ταξιδιάρικο πουλί του μισεμού.
Μια αγκαλιά έχω για σένα και δυό δάκρυα
σε νοιαζόμουνα κι ας ήσουν τόσο μακριά .

Καλησπέρα φιλενάδα της χαράς
ανθισμένο μου λουλούδι λησμονιάς
μια αγκαλιά έχω για σένα και μια ελπίδα
ξεδιπλώνει της ψυχής μου η ρυτίδα.

Μια ανάμνηση γλυκιά σαν τις κούκλες μα
ο αγέρας που περνούσε απ' τις μπούκλες μας
στο συρτάρι οι παλιοί μας οι έρωτες
ραβασάκια ξεχασμένα
οι βραδιές οι αξημέρωτες.

Χρόνια πριν ,χρόνια με εμάς ,φιλενάδα μου.
της μαθητικής ποδιάς μου ο γιακάς
της ανάστασης λαμπάδα μου .
Χρόνια που ήρθανε και 'φυγαν σαν τον άνεμο
μας χωρίσαν ,μας γκρεμίσαν
το λιμάνι μας τ' απάνεμο.

Καλώς ήρθες φιλενάδα μου παλιά
δες ..ασπρίσαν τα ξανθά μας τα μαλλιά
καρδούλα σ' ένα λεύκωμα με τ' αρχικά μας..
ανεμοπούλια πέταξαν

τα όμορφα τα χρόνια μας ,τα παιδικά μας ..

1 σχόλιο:

  1. Φεύγουν τα χρόνια μα οι καρδιές επιμένουν να μην γερνούν!!!
    Και οι φιλίες μας οι παιδικές επίσης!!!
    Η Ελένη έχει για όλα και όλα υπέροχα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή