Κυριακή, 14 Δεκεμβρίου 2014

"δένδρο στολισμένο με παιδική χαρά" , Τάσος Ορφανίδης

Μιχάλης Ματζαβίνος
Η Φίλη μου Βερονίκη, μου ζήτησε να γράφω χαρούμενα, γιατί θα αυτομαχαιρωθεί.
Bρέθηκε μπροστά μου η νοσταλγική φωτογραφία του φίλου Μιχάλη Ματζαβίνου
που κρύβει ,νύχτα ,βαθύ σκοτάδι ,απαισιοδοξία ,νεκρά κλαδιά χωρίς φύλλα, ουρανός χωρίς άστρα χωρίς φεγγάρι με σύννεφα.
Eνθουσιάστηκα , αυτό είναι το θέμα που θα χαρίσω στην φίλη μου .

" δένδρο στολισμένο με παιδική χαρά " 




Ν'ανατρέψω την μαυρίλα σε φως, την λύπη σε χαρά, 
συναισθήματα να βάλω για στολίδια και να του δώσω παιδική χαρά , 
στην κορυφή του ένα λαμπερό άστρο, γύρω του ν' ακούγονται παιδικές φωνές,
σκοινί να ρίξω στα κλαδιά του, μια μικρή κούνια να κρεμάσω,
για φύλλα να δέσω σελίδες πλημμυρισμένες  με ποιήματα ,ευχές ,επιθυμίες, υποσχέσεις, 
για την παρέα να μαζέψω τις φωτογραφίες των παιδικών χρόνων 
και τις πιο χαρούμενες να τις κρεμάσω  να γεμίσει το δένδρο με φατσούλες,
 με σκέψεις ,με φωνές κι όλα θα γίνουν χαρούμενα .

Θα χω ξεχάσει ότι δεν έχω την δουλειά μου από χθες, 
θα το θυμηθώ αύριο χωρίς το δένδρο της φαντασίας.

Λίγη γλύκα χρειάζεται η ψυχή,  να γαληνέψει η θάλασσα της.





1 σχόλιο:

  1. Ευτυχώς που υπάρχουν και τα αναμνηστικά!!! Τάσο, το επιτυχημένο δέντρο του Μιχάλη, έλαχε σπουδαίας περιποίησης!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή