Πέμπτη, 22 Ιανουαρίου 2015

"με 39 πυρετό", Τάσος Ορφανίδης


Δωμάτιο 153. Με 39 πυρετό καταθέτω τα εμπύρετα συναισθήματα μου


Είναι μελαχρινή, όμορφη, με υπέροχα μάτια και ευγένεια στην φωνή
Ίσως να της προτείνω για αύριο
Αυτή πήρε τα σκεπάσματα, έβαλε το χέρι στο μέτωπο και αποχώρησε

Τον πόνο της καρδιάς τον είχα συνηθίσει αλλά του έδινα δικά μου γιατρικά
Αυτή τη φορά δέχθηκα βοήθεια που χε μεγάλη δόση ευσπλαχνίας

Τις σειρήνες γενικά τις αποφεύγω, αλλά αυτή είχε εμένα αποδέκτη

Οξυγόνο καλό, πίεση καλή, τι ήθελε και κάθισε η νταλίκα στο στήθος

 Ήρθε η σημερινή μέρα , δεν έχει το χθες και το αύριο μου είναι άγνωστο

Η επιλογή μου είναι ανάμεσα σε τέσσερα βιβλία,  μου είναι δύσκολο  αλλά πήρα το καλύτερο

Οι ανησυχίες φίλων και συγγενών φόρτωσαν τις γραμμές κι εγώ κερδίζω χρόνο

Δυο βέλη έδειχναν πάνω κάτω , εγώ δεν ήθελα να φύγω

Ομίχλη σήμερα ,ήταν να φύγω ο πυρετός με σταμάτησε

Ακόμη μια κορυφή πατέρα, σκέφτηκε

Πόσοι φίλοι άραγε υπάρχουν; Η ερώτηση απευθύνεται σε λίγους

 Σήμερα πήγα σπίτι κι έκοψα περυσινό τριαντάφυλλο ,το είχα υποσχεθεί στον εαυτό μου

Σήμερα είχα ένα κέρδος ,τα σχόλια των φίλων μου

Οι καλές κουβέντες έχουν χαμόγελο και οι καλές πράξεις ζωή

Πόσο θ άθελα να μοιραστώ τα πάντα, αλλά με συγκράτησε η ευγένεια μου

Αυτό το βράδυ δεν ξημερώνει ,οι λεπτοδείκτες μου χαρακώνουν το πρόσωπο

Μ’αρέσει να βουτώ στο σκοτάδι και να αναδύομαι στο φως της μέρας
Ας ήταν όμως να μπορούσα να ξεχωρίσω τα δύο ,ούτε φως ούτε σκοτάδι 

Το όνειρο είχε έκπληξη,  μ’ανέβασε στην κορυφή να με τσακίσει στα βράχια, να μετρήσει τις αντοχές και με πέταξε για να δει αν έχω φτερά, αλλά εγώ τα πήρα δανεικά

Πήρα το πορτοφόλι πού χα ακουμπήσει στο κομοδίνο ,το ανοίγω μελετώ το περιεχόμενο,
θα την βγάλουμε και σήμερα σκέφθηκα

2 σχόλια:

  1. τα καλύτερα γραπτά βγαίνουν μέσα από την καρδιά
    και με τεράστια συναισθηματική φόρτιση.. περαστικά σου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Παραστατικός, αληθινός και όπως έχω διαπιστώσει από τα γραπτά σου , πάντα σε "εμπύρετο" κατάσταση!!!
    Και πάλι περαστικά σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή