Τετάρτη, 28 Ιανουαρίου 2015

"επάνοδος" ,Τάσος Ορφανίδης

426645_Ground_Swell_1939
Αγαπημένοι φίλοι ,οι πολιτικές εξελίξεις στον τόπο μας κρατάνε το ενδιαφέρον μας αμείωτο και συνεχές .Αφορά την ζωή μας και τον τόπο μας. Παρ’ όλα αυτά υπάρχουν και τα μικρά αλλά προσωπικά προβλήματα που αφορούν τον καθένα μας .Προβλήματα υγείας,  ανεργίας , ακόμη πιο βαθύτερα προβλήματα οικογενειακής και ατομικής  αξιοπρέπειας, αναζήτησης  λύσης για την καθημερινή επιβίωση του μέσα στην άγρια ζούγκλα που υποχρεωθήκαμε να ζούμε, χωρίς να το έχουμε επιδιώξει, χωρίς να είναι επιλογή μας.
Χαίρομαι που έχω πάλι την δυνατότητα να επικοινωνώ μαζί σας ,ελπίζω να έχω την δύναμη να συνεχίσω τις αναρτήσεις στα blog μου  με δημιουργίες των φίλων μου . Ελπίζω η απρόσκλητη απουσία μου να ήταν προσωρινή ,οι φίλοι μου να συνεχίζουν να βρίσκουν στέγη για τις δημιουργίες τους και τις πνευματικές ανησυχίες τους.
 Λυπάμαι πολύ για την αναστάτωση  που δημιούργησα χωρίς την θέληση μου, εύχομαι ολόψυχα να μη βιώσει κάποιος ανάλογη εμπειρία αλλά κι αν οι συνθήκες της ζωής τον φέρουν κατ’ ανάγκη στον δρόμο αυτό, τον διαβεβαιώνω μέσα από την προσωπική εμπειρία ότι μπορεί να εμπιστεύεται το ανθρώπινο επιστημονικό προσωπικό των Νοσοκομείων μας, όσο αποψίλωση κι αν έχει υποστεί από τις ανεδαφικές ενέργειες υποβάθμισης του Δημόσιου τομέα υγείας .
Μια φίλη μου έγραψε «Σου εύχομαι με όλη μου την καρδιά να είναι περαστικό σαν το νερό που χύνουμε πίσω από κάποιον που φεύγει ταξίδι, και σε πολύ μικρό διάστημα να το έχεις ξεχάσει και να το ανακαλείς μόνον σαν ένα φευγαλέο όνειρο». Το ίδιο ακριβώς εύχομαι κι εγώ στον καθένα ξεχωριστά για την ίδια την ζωή και την καθημερινότητα που βιώνουμε, είμαι βέβαιος ότι είναι πιο δύσκολο..

Ευχαριστώ
Τάσος Ορφανίδης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου