Σάββατο, 3 Ιανουαρίου 2015

«βλέμμα σκοτεινό», Τάσος Ορφανίδης

 «βλέμμα σκοτεινό»

αυτή η απόρθητη ζούγκλα που μας φυλακίζει ,
πόσο δύσκολο είναι ,
κρίμα όχι μόνο γι' αυτόν που φεύγει,
 δική του επιλογή;  
κρίμα και για  εμάς
 που στεκόμαστε  στην γραμμή,
δεν τόχουμε αντιληφθεί;
κάποιοι προλαβαίνουν το βόλι πριν να το δεχθούν
κάποιοι το παρακολουθούν.

και μείς ;; τι κάνουμε εμείς;;
κι ο θυμός;;
.σε άκυρη προσπάθεια.
και ο νεκρός;
δεν τον άκουσε ο Θεός.
κι εγώ;
που ήμουνα εγώ;
σε λάθος τροχιογραμμή.

η απώλεια εργασίας οδηγεί καθημερινά νέους ανθρώπους να κόβουν το νήμα της ζωής.Ένας φίλος δημοσίευσε στο f/b το παρακάτω κείμενο
Η χρονιά ξεκίνησε με την αυτοκτονία ενός σχεδόν συνομήλικου φίλου.
Δεν ήταν ψυχοπαθής. Ηταν απ' αυτούς, που κατάφεραν να τον κάνουν στα 47 του να ντρέπεται, γιατί ήταν μόνος και φτωχός, παρά την καλή του ανατροφή και τα πτυχία του. Νιώθω βαθιά ένοχος που δεν αντιλήφθηκα την απομάκρυνση του μετά την απόλυση από την τελευταία του εργασία. Γι' αυτό αν με βρείτε λίγο επιθετικό από δω και πέρα , απλά διαγράψτε με. Κατάφεραν να με θυμώσουν πολύ.

1 σχόλιο:

  1. Τάσο και θυμωμένο σε αγαπάμε και μας αρέσεις!!!
    Πάρα πολύ λυπηρό το γεγονός!!
    Για να σου πω όμως και την αλήθεια, την αυτοκτονία δεν την δικαιολογώ
    με κανένα τρόπο και για κανένα λόγο! (μην κακιώσεις τώρα εσύ μαζί μου)
    Θέλω πάντα να λέω τη σκέψη, τη γνώμη μου ακόμα κι αν δεν είναι σύμφωνη με τη γνώμη των φίλων μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή