Παρασκευή, 9 Ιανουαρίου 2015

Σιμόν ντε Μποβουάρ, "δεν γεννιέσαι γυναίκα.... αλλά γίνεσαι" Κωνσταντίνα Λουκέρης ΛΙβιεράτου



Η Beauvoir έχει γράψει μια από τις ποιο αγαπημένες μου αλήθειες… ότι ...δεν γεννιέσαι γυναίκα.... αλλά γίνεσαι . Είναι μια προσπάθεια αέναη μέσα σου μέρα με τη μέρα... και ώρα με την ώρα.... να γίνεις γυναίκα. Το τι σημαίνει αυτό είναι για τη καθεμία μας η προσωπική της Ιθάκη και τελικά το δικό της μοναδικό αποτύπωμα στο κόσμο.
Δεν ξέρω αν υπάρχει ο ιδανικός συνδυασμός ή η τέλεια γυναίκα. Ξέρω όμως ότι η ζωή μας είναι αρκετά περίπλοκη και οι ρόλοι που καλούμαστε να παίξουμε....ως την αυλαία τόσοι πολλοί..... από χαρούμενα κοριτσάκια με κοτσιδάκια σε ροζ ποδήλατα.... στο Ρονάλντο της γειτονιάς και τα άχαρα παντελόνια της εφηβείας..... από δροσερές φοιτήτριες..... στις σκληρές καριερίστες..... από ανέμελες κόρες σε τρυφερές μανούλες.... από μοναχικές μυστήριες υπάρξεις σε ιδανικές συντρόφους.... από όμορφες γυναίκες σε όμορφα μεγαλωμένες κυρίες...
'Αν και δεν είμαι από τους πιο ευγενείς υποστηρικτές του φύλου μου..... και οι χαρακτηρισμοί μου δεν είναι πάντοτε μελιστάλαχτοι..... περπατώ έξω και βλέπω υπέροχες και μοναδικές γυναίκες. Κάθε γυναίκα είναι ένα τέλεια δημιουργημένο πλάσμα ....πόσο γλυκιά και υπέροχη λέξη ακούγεται αυτή..... που καλείται να ακολουθήσει το δικό της πεπρωμένο και το δικό της όνειρο.
Όχι δεν πιστεύω στην ανωτερότητα του φύλου μου .....έχω γνωρίσει γυναίκες και άντρες εξίσου ικανούς και υπέροχους..... και άλλους εξίσου ανεγκέφαλους και ποταπούς.....πιστεύω στην ικανότητα μας να συμπορευόμαστε και να . συνεργαζόμαστε άντρες και γυναίκες.

Πιστεύω σε ένα κόσμο με ίσες ευκαιρίες... με ίσες δυνατότητες και ίδια όνειρα. Πιστεύω ένα κόσμο όπου οι γυναίκες δεν περιορίζονται από τις λαμπερές εικόνες της superwoman..... ούτε κρύβονται πίσω από μαύρες στολές ..... φυλακές.... ούτε κλειδώνονται μέσα σε υπόγεια σπιτιών.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου