Σάββατο, 7 Φεβρουαρίου 2015

"χωρίς δεύτερη σκέψη", Τάσος Ορφανίδης

φωτογραφία Χριστίνα Σαραφιανού

  • για δες πως αποτυπώνονται στην Θάλασσα τα ίχνη τους, έστησαν παιχνίδι με την άπνοια
  • Ζευγαρώνω τα δωμάτια όλη μέρα με τα βήματα μου αλλά έξοδο δεν βρίσκω μου έγινε δύσκολο, έξω έχει δροσίσει και ο χιονιάς καταπόδας
  • Χθες ήμουν εχθρός με τα φάρμακα, το οξυγόνο του βουνού αγαπούσα .Σήμερα έγινα φίλος μαζί τους υποκατέστησαν την ζωή μου
  • Οι ακτίνες του ήλιου διεκδίκησαν το δικαίωμα να μπούν στο δωμάτιο. Κι εγώ απέκτησα καινούργιους φίλους εκ του μακρόθεν
  • Βλέπω απ΄ το  παράθυρο να παίζουν τα σκυλιά στο πάρκο.Πόσο θάθελα να γινόμουν το παιχνίδι τους
  • Όταν φίλοι μας διαλέγουν το μακρινό ταξίδι τα χαμόγελα με τα δάκρυα κάνουνε ταίρι.Κι αυτοί περιορίζονται για να κουνήσουν το χέρι τους συγκαταβατικά
  • Μια βόλτα σήμερα παρέα με τον ήλιο μου δωσε ανάσες πού ψαχνα να πάρω δανεικές
  • Ξένος , είναι αυτός που κάθεται στο τραπέζι στο κενό κάθισμα που άφησα για να τον αναγνωρίσω
  • Ψάχνω πρακτικές λύσεις αλλά δεν μου χαρίζονται παραμένουν αδίστακτες


2 σχόλια:

  1. Έμπλεο συναισθημάτων!!!
    Υποκλίνομαι Τάσο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. πόσο αληθινό και μελαγχολικό..
    όταν μας αφαιρείται το δικαίωμα, επέρχεται ο μαρασμός..
    ας φροντίσουμε για το μισογεμάτο του ποτηριού μας..

    ΑπάντησηΔιαγραφή