Σάββατο, 7 Φεβρουαρίου 2015

"Ακούστε με", Ελένη Μέη Ασημακοπούλου

Ακούστε με.
¨Οταν οι στίχοι μου θα γίνονται λυγμός
θα με θυμάστε.
Θά ναι από θύμισες,θάν' λιγοστό το φως
μα μη λυπάστε.
Αν σε μια λέξη μου σκαλώσει ένα "γιατί"
μην απαντάτε.
Θά'ναι παράπονο σαν πέλαγο βαθύ
να το ξεχνάτε

Ακούστε με.
¨Όταν οι στίχοι μου θα κρύβουν ενοχές,
να μη λυγάτε.
Μνήμες φευγάτες μου από του χθες πτυχές
ναι, να γελάτε.
Όταν τα λόγια μου θα γίνουν στεναγμοί
θα με θυμάστε.
Θα 'ναι ταξίδι σε μια άγονη γραμμή
μα προσπεράστε.

Ακούστε με .
Αν τα τραγούδια μου τα κρύβουν οι σιωπές
δεν θα φοβάμαι
Σαν του Σκαρίμπα το σπασμένο το καράβι απ'το χθες.
Ναι έτσι θα 'μαι.
Όταν οι στίχοι μου θα έχουνε χαθεί
να πείτε "άργησε" μη λυπηθείτε.
Ένας ακόμα μικρός Τιτανικός ίσως ναυάγησε.

Ναι, έτσι να πείτε.

Αφιερωμένο στα 3 υπέροχα παιδιά μου!!!
(by eleni)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου