Τετάρτη, 1 Απριλίου 2015

"κάνε μου το χατήρι",Ελένη Μέη Ασημακοπούλου


Σήμερα που θα κάτσεις στο τραπέζι
Άσε τις κουρτίνες ανοιχτές να μπαίνει το φεγγάρι
Βάλε εκείνο το τραγούδι που χορεύαμε να παίζει
Και κάνε μου ακόμα μια χάρη.

Ένα κρασί ακόμα να σερβίρεις
Και ένα πιάτο παραπάνω για τον ξένο
Να πάει δώδεκα κι εγώ θα περιμένω
Ως την στιγμή ,δίπλα στο τζάκι που θα γύρεις.

Γέμισε το δικό μου το ποτήρι
Σαν να ‘μαι εκεί ,κάνε μου το χατήρι.

Σήμερα που την πόρτα σου θα κλείσεις
Μη την κλειδώσεις και το φως ν’αφήσεις αναμμένο
Πες τ’ όνομα μου όπως παλιά,να με ζητήσεις
Σαν να’ μαι εκεί και σε περιμένω.

Ένα κρασί ακόμα να σερβίρεις
Πες «στην υγειά σου» κι εγώ θα σ’ ακούσω
Ανοιξ’ το κόκκινο που μ’ άρεσε το μπρούσκο
Στ’ αλλοτινά μας να με παρασύρεις.

Γέμισε το δικό μου το ποτήρι

Σαν να ‘ μαι εκεί , κάνε μου το χατήρι.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου