Πέμπτη, 16 Απριλίου 2015

Μια ξεχωριστή εμπειρία σ' ένα δημόσιο νοσοκομείο", Τάσος Ορφανίδης



Πριν από τρεις μήνες ακριβώς, είχα την πρώτη απρογραμμάτιστη αιφνίδια γνωριμία, με την καρδιολογική κλινική του νοσοκομείου Παπανικολάου στην Θεσσαλονίκη. Η εξέλιξη της είχε αίσιο τέλος, έπειτα από ένα έμφραγμα μυοκαρδίου, η δε βλάβη διορθώθηκε με στεντ στην  κεντρική αρτηρία. Τρεις μήνες μετά, χρειάστηκε να επέμβουν με νέο στεντ σε παράπλευρη  αρτηρία. με απόλυτη επιτυχία.

Σαφώς δεν τα γράφω αυτά, γιατί έχω την επιθυμία να μοιραστώ με τους φίλους μου μια εμπειρία. Απλά θάθελα να μεταφέρω την αίσθηση ικανοποίησης μου από το δημόσιο νοσοκομείο και ιδιαίτερα από το ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό. 

Αν θέλουμε να περισώσουμε κάτι πολύτιμο σ’αυτή την χώρα, είναι η κοινωνική παροχή δημόσιας υγείας .

Έχουμε υποχρέωση, να προστατέψουμε ότι έχουμε κατακτήσει μέχρι τώρα, να μη το εγκαταλείψουμε στις ύαινες που περιφέρονται για να φάνε τις σάρκες μας. Είναι ευθύνη μας  να υποστηρίξουμε τους συνανθρώπους μας,που δουλεύουν νυχθημερόν, χωρίς υπερβολή, για να προσφέρουν το πολύτιμο αγαθό της υγείας και να σώσουν ζωές. 

Με διάφορα δημοσιεύματα κατά καιρούς στο παρελθόν περί χρηματισμών και άλλων περιστατικών, έχει πληγεί  η εικόνα τους, αυτή όμως δεν εκπροσωπεί το σύνολο ,είμαι βέβαιος κρίνοντας από την προσωπική μου εμπειρία. Δεν με πλησίασε κανείς και ούτε χρειάστηκε να πλησιάσω κάποιον .

Η ελπίδα μας εναπόκειται στους νέους.Θεωρώ ότι το νέο ιατρικό προσωπικό που επανδρώνει σήμερα τα νοσοκομεία μας, παραμένει το αισιόδοξο δυναμικό για την σωτηρία της δημόσια υγείας.Αν μπορούσαμε να τους πείσουμε με κάθε δυνατό τρόπο, για να μείνουν και να δουλέψουν στον τόπο τους, αντί να επανδρώνουν νοσοκομεία στο εξωτερικό, θα περισώναμε ένα σημαντικό κομμάτι προσφοράς στην υγεία. Χρειαζόμαστε τους νέους επιστήμονες εδώ στον τόπο τους. Είναι ανάγκη  να προσφέρουν τις υπηρεσίες τους, στην χώρα  που τους σπούδασε. Η πολιτεία έχει χρέος να περιφρουρήσει αυτή την προσπάθεια κι εμείς να υποστηρίξουμε με την συμπεριφορά και την εμπιστοσύνη μας το λειτούργημα τους.

Η ευγένεια στο πρόσωπο τους ,η διάθεση να ενημερώσουν αλλά και να επικοινωνήσουν, παρ’ ότι είναι εμφανής η έλλειψη προσωπικού, είναι στοιχεία που χαρακτηρίζουν την κλινική του νοσοκομείου. Καθημερινά σώζονται ζωές και αυτό οφείλεται σε προσωπικές κυρίως  προσπάθειες. 



Η γυναίκα μου με πειράζει, λέγοντας μου, ότι είμαι πλέον καρδιακός φίλος κι εγώ το σκέφτομαι, αναλογιζόμενος την σημασία .


σχετικό θέμα Σκέψεις: Νοσοκομείο Παπανικολάου ,ένα ταξίδι με επιστροφή ..

4 σχόλια:

  1. εμπειρία, ξεμπειρία, είθε να`ναι η τελευταία....

    περαστικά και χρόνια πολλά.. ν`αφήσεις πίσω κάθε εμπειρία πια .-

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σε αποθύμησα, βρε! Περαστικά σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τάσο σου εύχομαι περαστικά. Σιδερένιος στο εξής και γεμάτος δημιουργική διάθεση και ενέργεια. Συμφωνώ με αυτά που γράφεις. Ευτυχώς υπάρχουν γιατροί και νοσηλευτές οι οποίοι ασκούν με ευσυνειδησία το λειτούργημά τους στον τομέα της υγείας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Περαστικα καλε μου και τα καλυτερα ερχονται οταν τα περιμενεις!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή