Τετάρτη, 8 Απριλίου 2015

"Παιχνίδι με τις λέξεις" Πρόδρομος Προκόπης

"Παιχνίδι με τις λέξεις"

Όλο και πιο συχνά οι λέξεις
με εμπαίζουν.
Με απομακρύνουν από αυτά
που τόσο επιθυμώ.
Λες κι είναι δασκαλεμένες
από κάποια μοίρα μου ευτυχή.
Έχει γίνει πια τούτη η διαχείριση
του εγώ μου κόπος αμιγής.
Έμαθα να εμπιστεύομαι το χρόνο.
Κι όλο λέω πως τα γράμματα
θα αλλάξουν.
Ή έστω η σειρά
που κατοπτρίζει τη ζωή μου.
Μα όλα αυτά που προσπαθώ
-και δεν θα καταφέρω-
με φέρνουν κάπως πιο κοντά
στην ατελή μου φύση.
Μου δείχνουν άλλα ιδανικά
που τα 'χα ξεχασμένα.

Το θέλω το παράλογο
μα όχι μοναχό του.
Το θέλω να ΄ναι στη ρωγμή
που φτιάχνει ο λογισμός μου.
Να ακροβατεί, να μη μπορεί,
να γίνει ο εχθρός μου.
Κι ίσως τότε να το πω
πως ό,τι δεν περίμενα ποτέ να φτάσει,
να το!

Ήρθε.

http://koitazwmprosta.blogspot.gr/2015/01/blog-post.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου