Κυριακή, 19 Απριλίου 2015

"ένας ευτυχής άνθρωπος", Τάσος Ορφανίδης

"ένας ευτυχής άνθρωπος"

Βρίσκομαι σε πλεονεκτική  θέση.
"Μία στα έξι"

θεραπευτής, νοσοκόμα, νοικοκυρά
κουβαλητής, ψυχολόγος, σύζυγος , όλα σε ένα.  

Τώρα που το συζητώ αρχίζω ν’ ανησυχώ
φανταστείτε να χάσω κάτι από τα έξι.
Αλίμονο σε μένα, που έχω  σαφείς οδηγίες.

Παίρνω τα φάρμακα μου, σε αυστηρό πρόγραμμα.
Κοιτάζω απαρρέκκλιτα απ' το παράθυρο, την δραστηριότητα στο πάρκο.
Ελέγχω την πίεση μου, τρεις φορές την μέρα.
Τιμώ το φαγητό, με το ν'αδειάζω το πιάτο.
Παρατηρώ κάθε δραστηριότητα,
στο κουβάλημα των τροφίμων& το πέταμα των σκουπιδιών,
πλυντήριο, στεγνωτήριο &  σιδέρωμα
την έξοδο του σκύλου για την δική του δράση.

φυσικά η ψυχολογία 

εμπεριέχεται στις συμβουλές των φίλων μου
«πρόσεχε να μη σε πάρει από κάτω»
Η "μία στα έξι", το έχει κατά νου και το επιμελείται.

Είμαι ένας ευτυχής άνθρωπος.
Την δυστυχία της, δεν μπορώ να εκτιμήσω.
Απέκτησα  καινούργιο κουστούμι,

την γραβάτα ψάχνω να ταιριάζει. 

1 σχόλιο:

  1. Η ψυχολογία έχει τον πρώτο λόγο...

    Είσαι ένας ευτυχής άνθρωπος, Τάσο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή