Τρίτη, 21 Απριλίου 2015

"το σπίτι των σκιών" Τάσος Ορφανίδης

εικαστική δημιουργία, της Παρασκευής Κηπουρίδου
"το σπίτι των σκιών"

Ήταν θυμάμαι Κυριακή, όταν η μελωδία σου με χάιδεψε.
Σ’ αντίκρισα μπροστά  στο παραθύρι κι  αφουγκράστηκα.
Βήμα δεν μπόρεσα να κάνω παραπάνω, ούτε μιλιά στο στόμα μου να βρω
Εκεί κρατήθηκα από κάτω, ν’ακούσω  ήθελα, με σένα για να γνωριστώ.

Έφυγες πίσω απ’ την κουρτίνα, δεν πρόλαβα άλλο τίποτα να δω.
Ψευδαίσθηση η παρουσία, εφιάλτης μου το σπίτι των σκιών.

Την μάνα σου είδα παρακάτω, θέλησα κάτι να της πω
Μα κοντοστάθηκα πιο πέρα μήπως  άδικα στεφανωθώ
Προτίμησα εσένα ν’ αντικρίσω, το όνειρο μου να μοιραστώ
αν πρόκειται να λάβω την άρνηση σου, λιγότερο θα πικραθώ.

Με μάρανε η προσμονή σου, με έγιανε όμως η μουσική σου.
Δυο ομορφιές σε μια πλάνη, δεν γίνεται να μοιραστώ.
Το όνειρο σου η κόλαση μου, το πάθος μου η μουσική σου.
Ένα μερίδιο θα πάρω, δώσε μου αυτό που λαχταρώ.  

Άσε τις νότες να σκορπίσουν, να απλωθεί η μουσική σου.
άστρο λαμπρό στον δρόμο σου, δεν γίνεται μόνος να χαθώ.
έχω γεφύρι στον ουρανό σου,νεράιδες με κρίνα να ραντίζουν
και το φεγγάρι ολόγιομο, στο σπίτι των σκιών φως λαμπερό. 

1 σχόλιο: