Τρίτη, 21 Απριλίου 2015

Όνειρα γλυκά,Τάσος Ορφανίδης

εικαστική δημιουργία, της Παρασκευής Κηπουρίδου
"Όνειρα γλυκά"

Τα μάτια σου μου θυμίζουν Ανατολή, είναι η δική μου φυλακή.
Παίζουν, κοιτούν λοξά, κοιτούν γλυκά, σαν κάτι να μου λένε.
Δεν τα ‘φερε η μοίρα να σε ταξιδέψω στα μέρη αυτά,
σ’ είχα μαζί μου όπου κι αν πήγα,στην δική μου  ερημιά .


Ήταν πολλοί που φόραγαν αλυσίδες, κάθε μια σφιχτά δεμένη
Είχα σφυρί είχα αμόνι μου έλειψε η δύναμη,
δεν είχα πιει ακόμη, απ’εκείνο το πιοτί το μπρούσκο,
που ‘χα στο παλιό καδί,στο υπόγειο χρόνια να μένει.

Όταν αφήναμε τα μυστικά μας να δέσουν  στο παλιό κρασί,
εμείς τα σιγοκαίγαμε τσουγκρίζαμε και κλαίγαμε.

Όνειρα γλυκά την μοίρα συνοδεύαμε σε ταξίδια απόμακρα, 
που στην ζωή δεν είδα.
Από εκείνα τα μακρινά που έψαξα αλλά δεν βρήκα .
Γονάτισα στα πόδια σου, έκλαψα γοερά, πόνεσα, λυτρώθηκα, σ’είδα,
στο παραθύρι να ιχνοπατείς και μια γουλιά κρασί ήπια.

Πήρα το χέρι σου, στο στήθος μου τ’ απώθεσα και σου ‘πα καληνύχτα.

2 σχόλια:

  1. Όταν τα μυστικά δένουν στο παλιό μπρούσκο!!
    Πίνω κι εγώ μια γουλιά για την υγειά σου Τάσο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή