Σάββατο, 18 Απριλίου 2015

"γνώριμη φωνή" Τάσος Ορφανίδης


Δεν περνούσε ποτέ από το μυαλό μου ότι,η καρδιά θα μ’ έκανε καρδιακό φίλο.
Θα πονούσε θα μπλόκαρε και στο τέλος θα με πετούσε στα βράχια.


φωτογραφία Μιχάλης Ματζαβίνος
"γνώριμη φωνή"

Καλοί μου γνώριμοι παλιοί φίλοι,
μ’ αγκάλιασαν 
και με πέρασαν στοργικά το μονοπάτι.
Δεν περίμενα,
πουλιά να κελαηδούν.
Νεράιδες να χορεύουν.
Αγριολούλουδα να με μεθούν.
Κι εγώ, 
την μοίρα μου  να εξαργυρώνω.

Ανόθευτα ακούραστα και παλμικά δικοί μου,
ήρθαν οι φίλοι οι παλιοί να μοιραστούν,
να με καλωσορίσουν.

Αντίθετα τους έσπρωξα σε πόρτα πλαϊνή,
να την ορθανοίξουν,
να με καλοδεχτούν, να μη μακρηγορήσουν.

Άλλη η πόρτα η σκοτεινή κι άλλη με το φως να σιγοκαίει.
Άλλη η καρδιά στην κουπαστή κι άλλη στην απέναντι ακτή.
Άλλο το χέρι το ζεστό κι άλλο το παγωμένο.
Άλλη η νύχτα αυτή κι άλλη η δροσερή αυγή.

Όλοι μαζεύτηκαν στερνά να κάνουνε απογραφή.
Δεν πρόλαβαν, φοβήθηκα μην έρθει η σιωπή.
Ξύπνησα, σαν άκουσα ζεστή φωνή.
Όχι, δεν ήταν προσκλητήριο αγγέλων,
 αλλά η δική μου,

της καρδιάς μου η γνώριμη φωνή. 


Επιλογή video από Μιχάλη Ματζαβίνο

3 σχόλια:

  1. Υπέροχο, Τάσο, περαστικά σου. Σιδερένιος και χαρούμενος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Φιλος καρδιακος ανεκαθεν Τασο μου !!
    Πολυ καλο !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τάσο, γνώριμη η φωνή της καρδιάς σου!!!
    Υπέροχο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή