Τετάρτη, 29 Απριλίου 2015

Χάρισέ μου….,Παρασκευή Αδαμίδου Κηπουρίδου

εικαστική δημιουργία της Παρασκευής Κηπουρίδου
Χάρισέ μου…

Χάρισέ μου του ήλιου μια ακτίνα,
στα μαλλιά φωτοστέφανο να βάλλω,
και κάνε να ξαναγυρίσει η ελπίδα.

Χάρισέ μου του ανέμου το θρόισμα,
τη σκέψη με γλυκές νότες να ντύσω,
ταχτάρισμα να γίνει και νανούρισμα.

Χάρισέ μου τις τρίλιες των πουλιών,
τραγούδι να τις κάνω εγώ μελωδικό,
που κάθε αυγούλα θα το τραγουδώ.

Χάρισέ μου τα φτερά ενός γλάρου,
πάνω από αφρισμένο κύμα να πετώ,
αφέντρα του ανέμου και του πελάου.

Χάρισέ μου τα λούλουδα της Άνοιξης
φόρεμα μ’ αυτά, πολύχρωμο, να πλέξω,
και σάλι την μεθυστική ευωδιά τους.

Χάρισέ μου τον ήχο της νεροποντής,
πάνω στις στέγες και τους τσίγκους,
χορό να στήσω στις πλάκες της αυλής.

Χάρισέ μου ένα όμορφο όνειρο – στόχο,
γι’ αυτό σκληρά με λύσσα να αγωνιστώ,
να έχω ένα σκοπό, κι άδικα ας ματώσω.

Χάρισέ μου μια μικρή σταγόνα ελπίδας,
κι εγώ ορμητικό ποτάμι θα την κάνω,
στα καθάρια νερά του να ξαναγεννηθώ.

Χάρισέ μου της θάλασσας τον φλοίσβο,
έτσι γλυκά να γείρω και ν’ αποκοιμηθώ,
κι ίσως με άλλο μάτι τον κόσμο να δω.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου