Πέμπτη, 7 Μαΐου 2015

"ευχές και πάλι ευχές", Τάσος Ορφανίδης

<για την φίλη μου Ειρήνη>

Όταν γιορτάζουν φίλοι έχω ένα πρόβλημα ,δυσκολεύομαι στις ευχές τις θεωρώ στερεότυπες και χωρίς ψυχή, σαφώς εννοούνται αλλά έχουν συσσωρευτεί σε μια τυπική διαδικασία. 

Φαντάζομαι να παίρνω το μπλοκάκι με τα τηλέφωνα, να πηγαίνω στο γράμμα και ν’ αναζητώ τους εορτάζοντες. Το τηλέφωνο να βουίζει λόγω φορτίου γραμμών,όταν τελικά ακούσω φωνή στην άκρη της γραμμής ο εορτάζων να βαριέται, πάλι τα ίδια να λέει από μέσα του ,αν και του κακοφαίνεται παράλληλα μετρώντας αυτούς που δεν του ευχήθηκαν.

 Λοιπόν εγώ είμαι στην κατηγορία αυτών που αποφεύγουν να στέλνουν και να δέχονται ευχές,κι όταν το κάνω μ' έχει πιέσει η γυναίκα μου. Συνήθως το τηλέφωνο το έχω πετάξει και σκαρφίζω στιχάκια στο κομπιούτερ, τα περισσότερα άνοστα γιατί δεν τα εννοώ,όσα βρίσκουν την χαμένη μου διάθεση αποκτούν πνοή και επανέρχονται στο προσκήνιο, έχουν λίγο  γούστο η πίκρα, φινέτσα, άντε και αρκετό χιούμορ αν το βρω διαθέσιμο.

Αυτό το χιούμορ λοιπόν αγαπημένη μου φίλη Ειρήνη , το βρίσκω πλούσιο στα στιχάκια σου, στα καθυστερημένα σχόλια που έρχονται με απολογητικό ύφος και βέβαια στην ξεχωριστή ποίηση σου που έχει το dna κυκλαδίτικο. Με αυτό σε παρακολουθώ ν'αντιμετωπίζεις τα δύσκολα μ'αυτό να δίνεις χαρές στους γύρω σου,μ'αυτό να ντύνεις την ψυχή σου για ν'αφήσεις το επισκεπτήριο σου.



5 σχόλια:


  1. Έμεινα διαβάζοντάς σε
    Τάσο μας , άλατος στήλη
    πού να βρουν λέξεις για να σε
    ευχαριστήσουνε τα χείλη.


    Τη χαρά πώς να εκφράσω,
    πώς και την ευγνωμοσύνη.
    Από μια σταγόνα Τάσο,
    δυο Αιγαία η Ειρήνη!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τάσο, ήθελες και τ`άκουσες ! σκωπτικά και έμμετρα..
    Ένα μεγάλο μπράβο και στους δυο..!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πελαγία σταθερά δίπλα μας ,Ειρήνη μου τα πες κυκλαδίτικα!!

      Διαγραφή
  3. Αυτό το πλούσιο χιούμορ, το απολογητικό ύφος, η ξεχωριστή ποίηση της αγαπημένη μας φίλης Ειρήνης και κυρίως η ζεστασιά της ψυχούλας της,όπως τα λες τόσο όμορφα,Τάσο, σε κάθε της επίσκεψη!!!!Σ' ευχαριστούμε Τάσο και την αγαπάμε πολύ,όπως κι εσύ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. πολλά κουβαλάει μέσα της μα πιότερο την ψυχή της που την μοιράζει απλόχερα στους φίλους της καρδιάς της

      Διαγραφή