Σάββατο, 16 Μαΐου 2015

άτιτλο,Παρασκευή Κηπουρίδου

Εικαστική δημιουργία Παρασκευής Κηπουρίδου

Γοργοπέταχτοι γλάροι
πάρτε τα φρούδα όνειρά μου,
χαρίστε τα στα σύννεφα
δροσιάς σταγόνες να τα κάνουν,
τ’ ανθισμένα λούλουδα
με τη δροσιά τους να ποτίσουν,
άφθονη γλυκιά ευωδιά
στην πλάση να σκορπίσουν.
Κι εσύ αφρισμένο κύμα,
έλα πάρε μου θλίψη και πόνο,
την θλίψη ρίξε στα βράχια,
(γιατί αυτά θα την αντέξουν μόνο,)
τον πόνο μου στην άμμο,
κόκκους σκόνης θέλω να τον κάνω.
Κ ι εσύ αεράκι μου, απαλό,
φύσηξε και πάρε τον καημό μου,
χάρισμα στ’ άστρα τ’ ουρανού,
τραγούδι πονεμένο να τον κάνουν
και να τονε τραγουδήσουν,
σε φαράγγια και ψηλά βουνά
να τον αντιλαλήσουν.
Κι όταν η ψυχή αδειάσει απ΄ όλα
τότε ίσως έρθουν ξανά
μέσα της να πλέξουν ζεστή φωλιά

της ελπίδας τα πουλιά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου