Δευτέρα, 15 Ιουνίου 2015

"ως δια μαγείας !"γράφει ο Τάσος Ορφανίδης

Σήμερα πάλευα με τις αντοχές μου. Η εικόνα του σπιτιού στο χωριό απελπιστική, η εγκατάλειψη στο μεγαλείο της. 

Τα παρτέρια στα παράθυρα με ξεραμένα λουλούδια και το προστατευτικό  που είχαμε βάλει για τον χειμώνα, ακόμη πάνω τους. Όταν επιχείρησα ν’ ανοίξω την αυλόπορτα, μου  ‘μεινε στο χέρι η ρόδα του από κάτω. Βαδίζοντας πιο μέσα, η αυλή σκιαζόντανε από τα απλωμένα σαν δίχαλα  κλαδιά των αναρριχομένων τριανταφυλλιών. Μαραμένα όλα τα τριαντάφυλλα, πέρασε εξάλλου η πρώτη περίοδος ανθοφορίας τους. Ο τάπητας του γκαζόν είχε γίνει ένα λιβάδι με αγριολούλουδα, αυτή η εικόνα  δεν με ενοχλούσε  αντίθετα μου άρεσε

Για να μη παρεξηγούμαστε δεν μου αρέσει ότι είναι φροντισμένο στην εντέλεια, προτιμώ τo αφηρημένο, απεχθάνομαι τις απόλυτες γραμμές τα σχέδια των παρτεριών, αγαπώ όμως την φροντίδα τους κι ας έχει παραλείψεις.

 Είμαι βέβαιος αν με επισκέπτονταν η ανιψιά μου, γεωπόνος με ειδίκευση παρακαλώ στην αρχιτεκτονική τοπίου, θα φρίκαρε. Ας μ’ επισκεπτότανε τώρα, κρύο νεράκι θα της πρόσφερα κι ας μου ‘ριχνε τα σκολιανά μου.

Είναι η στιγμή που πελαγώνεις και σκέφτεσαι από πού ν’ αρχίσω. Έχω μια βασική αρχή, όταν αντιμετωπίζω ανάλογες δυσκολίες. Αναζητώ τους διαθέσιμους φίλους μου. Η αλληλεγγύη είναι προσόν της παρέας μας .Για την διαολεμένη μου τύχη, άλλος  εδώ και άλλος εκεί, δεν μπορώ να στηριχτώ κάπου. Έχουν τις δουλειές τους, όχι όποτε μου την καρφώσει εμένα αυτοί απίκο, δεν γίνεται. Έλα όμως που η κατάσταση χρειάζεται δραστική παρέμβαση για να λειτουργήσουμε.

Τι επιλογή μου μένει; Ένας λεφτάς καρδιακός μου φίλος δεν θα το πολυσκεφτόταν, θα πλέρωνε. Εσύ είσαι που το λες ; Τα λεφτά τέλειωσαν και τα γούστα βρίσκονται στην αναμονή. Άλλη λύση πλέον δεν υπάρχει παρά μόνο να βάλω ρέγουλα η όπως κάνουμε όταν ανεβαίνομε  στις κορυφές. Μην αμφιβάλλετε καθόλου κορυφή είναι και τούτο. Βάζουμε ένα τέμπο στο περπάτημα και ως δια μαγείας μετά από ώρες νάτη η κορυφή.


Είπα την σωστή λέξη , ως δια μαγείας ! Που βρίσκονται οι φίλοι μου;

Τάσος Ορφανίδης

(μετά από ένα σοκ)






2 σχόλια:

  1. ως διά μαγείας θα εμφανιστούν!!!
    Υπέροχος ακόμα και στο σοκ , Τάσο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Όλα θα γίνουν Τάσο, αγάλι αγάλι..
    Πάνω απ`όλα είναι η υγεία μας ψυχής τε και σώματος !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή