Τρίτη, 9 Ιουνίου 2015

"Α ρε μπαγάσα,πάλι την κοπάνησες" γράφει ο Τάσος Ορφανίδης

Α ρε μπαγάσα μου την κοπάνησες πάλι.

Κάθε φορά που σκέφτομαι τους φίλους μου που ’φυγαν, ταξιδεύω σε άγνωστα μέρη , απάτητα. Κι αν διακρίνω κάποιες πατημασιές, δεν είναι τ’ αποτύπωμα μου, ούτε  των φίλων και γνωστών μου. Ξένο μου φαίνεται είναι από εκείνα που χουν άγρια όψη, με αναστατώνουν. Αν ήταν κάποιου φίλου μου θα τ’αναγνώριζα από την όψη του, θα έσκυβα να κλέψω το χάδι του, ίσως και ν’ αφουγκραστώ τις αναπνοές του, αυτές που άφησαν ανάμνηση της θύμησης τους.
Ο φίλος μου ο Μένιος ήταν η μεταφορά του χιούμορ. Κάθε πρωί είχε το πρόγραμμα του, χωρίς να τον απασχολεί καν η εξέλιξη της μέρας. Θα σηκωνόταν χαλαρά απ' τον καναπέ στο σαλόνι που συνήθιζε να κοιμάται, θα πήγαινε στο μουσουλούκι για να ρίξει λίγο νερό στο πρόσωπο και  κατούρημα στην τούρκικη τουαλέτα μαζεμένο όλο το βράδυ μες τα ζόρια του ύπνου. Ένα τέντωμα πάντα απαραίτητο για να πάρει τις ανάσες του και τέλος κάλεσμα στην Ρούλα για τον καφέ, αυτόν τον υπέροχο τούρκικο καφέ με ολίγη. Η Ρούλα είναι η μάνα του, τακτική παρέα σ’ ολους τους καφέδες με το αζημίωτο, τουλεγε και το φλιτζάνι για να μη ξεμείνει από όνειρα. 
-Βλέπω μεγάλο μονοπάτι ερμήνευε εκείνη , δαχτυλίδι εδώ, να το, το βλέπεις; 
κι αυτός ξεκαρδιζότανε με τρανταχτά γέλια .

-Α ρε μάνα με τόσα δαχτυλίδια, πολλά τυχερά χάθηκαν.


Φωτογραφία Θάνος Χαρίσης


( απόσπασμα από το καινούργιο μου πόνημα, ελπίζω κάποτε να το τελειώσω)

11 σχόλια:

  1. Έχεις τον τρόπο Τάσο να κινείς το ενδιαφέρον από την πρώτη λέξη!!!
    Και βέβαια θα τελειώσει κι εμείς εδώ....
    Καλή συνέχεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ο λόγος σου δύναμη μου δίνει,γιατί είναι αληθινός όπως τον νιώθω

      Διαγραφή
  2. Ενδιαφέρον φαίνεται καλή ευκολία και καλή συνέχεια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστώ, το ξέρω ότι μου συμπαραστέκεσαι,πάντα ένιωθα την εμπιστοσύνη σου να μ' αγκαλιάζει

      Διαγραφή
  3. ...την έχεις τη σκέψη των φίλων σου! Συνέχισε το όμορφο ταξίδι σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ο καλός λόγος ενός φίλου με πάει παρακάτω

      Διαγραφή
  4. Για σου αδελφέ μου πολύ καλό .Μα τι καλλιτεχνική οικογένεια είμαστε .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αδελφική σύμπνοια τι καλύτερο θα μπορούσα να ζητήσω

      Διαγραφή
  5. Αργότερα καταλαβαίνεις ότι εδώ που μπήκες είναι ένα τούνελ, απ’ όπου σε όλη σου τη ζωή δεν θα μπορέσεις να βγεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ξέχασα να σου πω... Και θα σου αρέσει!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. είναι το τούνελ που έχει φως, το σκοτάδι το φοβάμαι κι ας με γυροφέρνει,ευχαριστώ

      Διαγραφή