Κυριακή, 21 Ιουνίου 2015

"Η φύση κάνει κάλεσμα" γράφει ο Τάσος Ορφανίδης

Καθώς βάδιζα στην καθημερινή μου βόλτα με τα σκυλιά  την Φλόκα μου και την Νίνα της κόρης μου, πανέμορφους φίλους στην μοναξιά του δρόμου, να σου και η Τσούπρα, το αδέσποτο που από μικρό έχει την φροντίδα μας. Δεν ήταν μόνη την ακολουθούσαν ο Ρεξ ένα ποιμενικό καμαρωτό και ένα άλλο αρσενικό που το 'βλεπα πρώτη φορά. ‘Όλη την μέρα η Νίνα δεν σταμάτησε να γαβγίζει ,τραγουδιάρα κατά Νινα Σιμόν. Την βρήκα την αιτία, ήταν η παρέα έξω από το σπίτι και διαμαρτυρόταν. Στειρωμένη καθώς είναι φαντάζομαι δεν είχε καμιά διάθεση για ερωτικά παιχνίδια, αλλά φαίνεται δεν της έφτανε η παρέα της Φλόκας ήθελε να την μεγαλώσει.

Θέλησα να τους αποθανατίσω όπως κάνουν οι σκηνοθέτες στα πορνό, αλλά δεν μου έκαναν την χάρη η πληρωμή μου σε κροκέτες δεν τους έφτασε. Η φωτογραφική μηχανή τους βρήκε σε ανάπαυλα του ερωτικού παιχνιδιού τους, εξαντλημένα από τις ολοήμερες μάχες διεκδίκησης να αφήνουν τα κομμάτια τους στον δρόμο που τον θεωρούν φιλικό.

Μ’αυτές και μ’αυτές τις σκέψεις με ‘πιασε και το γαμώτο μου πάλι, που η πολιτεία είναι και παραμένει αδιάφορη .Δεν επέδειξαν κανένα ενδιαφέρον στείρωσης και τα μικρά μόλις ξεθαρρέψουν λίγο τα δίνουν σε τσομπαναρέους. Μεσοβέζικη λύση αλλά τουλάχιστον δεν τα σκοτώνουν όπως παρακολουθούμε ανάλογα φαινόμενα.Βέβαια αυτόματα προκύπτει το ερώτημα, μέχρι πότε οι ανάγκες των μαντριών για φύλαξη θα υποδέχονται τα γεννητούρια; Καλή η νομοθεσία βάζει τα πράγματα στην θέση τους, αλλά δεν καλλιεργεί συνείδηση. Τα χωριά συνεχίζουν ν’αποτελούν μεγάλο θέμα για την φροντίδα των ζώων και εκεί είναι απαραίτητη η ενημέρωση και η μέριμνα.


Πάντως δεν μπορώ να πω, η φύση έχει τα δικά της σχέδια αντίθετα με των ανθρώπων, που σχεδιάζουν μόνο για την δική τους προστασία.  

"Η φύση κάνει κάλεσμα για να ολοκληρωθεί ο κύκλος ζωής κι αυτά ανταποκρίνονται στο κάλεσμα τους."

Τάσος Ορφανίδης





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου