Κυριακή, 26 Ιουλίου 2015

«Χαμόγελα κερασμένα», Τάσος Ορφανίδης




«Χαμόγελα κερασμένα»
  
Μου αρέσει εδώ, 
ας πιάσουμε αυτό το τραπέζι στην γωνία.
Είναι καλύτερα μου φαίνεται να βλέπω προς το μπαρ,
έχω την δική μου γνωριμία.

Το μαγαζί είναι φιλικό, χάνομαι στην μουσική του
όταν μπερδεύω τα ποτά  ψάχνω την ψυχή μου.

Μου αρέσει όμως, 
που το χαμόγελο χαρίζει άλλη μια μάχη
το μπαράκι αυτό δεν είναι ότι λάχει.

Βαγγέλη πιάσε ένα ποτό, από εκείνο το δικό μου,
τ' άφησα κάβα για τα επόμενα.

Σε χαμηλό ποτήρι όπως πάντα, με πάγο.

Κέρασε και τους φίλους στο μπαρ 
από ένα  σφηνάκι για τα δρώμενα. 

Η νύχτα το 'χε  σήμερα, 
έσβησε σε χαμόγελα κερασμένα.
Φωτίστηκαν στο φως του φεγγαριού,
να υποδεχτούν την φίλια μέρα.
  
Κοίτα φίλε, το Γεντί Κουλέ ήταν μοιραίο
αλλά το μπαράκι «αίθριο» είναι πάντοτε νοσταλγικά ωραίο. 




<αφιερωμένο στην πολύ καλή φίλη Δήμητρα.>




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου