Κυριακή, 6 Σεπτεμβρίου 2015

ΤΕΛΕΙΩΣΑΜΕ,γράφει ο Τάσος Ορφανίδης














-Σου το ‘πα και στο ξαναλέω .Αν τολμήσεις να περάσεις αυτή την πόρτα θα την φας στα μούτρα.
-Μα καλή μου λάθος κατάλαβες, δεν έγινε τίποτε, ένα ποτάκι παραπάνω.
-Τι θα πει παραπάνω, σε περίμενα να πάμε στο θέατρο και συ τα τζουζες στο μπαράκι, βρέ δεν πας να γ..
-Με τον Κώστα ήμουνα, είχε προβλήματα τι να κάνω να τον αφήσω ξέμπαρκο;
-Και τα δικά μας προβλήματα έχασαν  λιμάνι, θαλασσοπνίγονται στο πέλαγος, το πήρες χαμπάρι;
-Μα…
-Δεν έχει μα και ξε μα, τελεία και παύλα.
-Να δώσουμε μια υπόσχεση αμοιβαία καλή μου, εγώ θα την τηρήσω.
-Εσύ ; εσύ δεν έκοψες την μαλακία στα 50 σου και μου δίνεις υπόσχεση και λόγο. Σε πια τιμή αναφέρεσαι, αυτή που ταξιδεύει μεσοπέλαγα;
-Όχι καλή μου, σου μιλώ για το πρόγραμμα μας, για τις επιθυμίες μας, τις ανάγκες μας, τα θέλω μας, τα έτσι και τα αλλιώς.
-Τα έτσι και τα αλλιώς να τα πάρεις υπό μάλης με τα μπαγκάζια σου και να μου αδειάζεις την γωνιά. Αν δεν το κατάλαβες σου το λέω φωναχτά.

ΤΕΛΕΙΩΣΑΜΕ

απόσπασμα σεναρίου , επηρεασμένος από ετικέτα που κάποτε ανέβασε φίλη.

Αναρωτιέμαι αν ανάλογοι διάλογοι με τα αποτελέσματα τους, είναι προίόν  σκέψης η εγωισμού.Άν το φαινόμενο επαναλαμβάνεται είναι φυσική και δικαιολογημένη η αντίδραση, αν όμως είναι μοναδικό η ακόμη μικρής σύμπτωσης αξίζει η ακραία συμπεριφορά; Πολλές φορές η ένταση οδηγεί τα ζευγάρια σε προβληματισμό και επεξεργασία της σχέσης τους για να την σώσουν, άλλες φορές όμως οδηγεί σε ανεπανάληπτες συγκρούσεις που χάνουν τον έλεγχο.

Ευχαριστώ την φίλη για την ιδέα.

Τάσος Ορφανίδης 


3 σχόλια:

  1. Τάσο μας, βγάζεις από τη μύγα ξύγκι!!!!
    Πάρα πολύ ωραίο και το τραγούδι επίσης!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. υπεροχο,χωρις φτιασιδια,ωμο, ισως ξεπερνα και την πραγματικοτητα.Νασαι καλα φιλε τασο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή