Τετάρτη, 9 Δεκεμβρίου 2015

ένα ποίημα από τον πωλητή ΛΕΥΤΕΡΗΣ ο 40 ος του περιοδικού δρόμου "Σχεδία"


Η μέρα ήταν ηλιόλουστη, προτίμησα να κατέβω στο κέντρο  με τα πόδια. Είναι μια πολύ ωραία διαδρομή που συνηθίζω, όταν ο καιρός βοηθάει. 

Ο δρόμος μου μ’ έφερε απ’ την Αγίας Σοφίας. Εκεί μπροστά στην εκκλησία στην γωνία του δρόμου συνάντησα τον Λευτέρη, πωλητή του περιοδικού δρόμου « Σχεδία». Πρόσχαρος, ευγενικός, με χαμόγελο να μου δίνει το περιοδικό και μαζί με την απόδειξη ένα δικό του δώρο.Ήταν ένα ποίημα, γραμμένο απ' τον ίδιο όπως μου είπε.

Μου άρεσε η κίνηση του αλλά και το ποίημα του.Σας το αφιερώνω με την σειρά μου, με την παράκληση όταν συναντάτε στον δρόμο ανθρώπους με το κόκκινο γιλέκο και το σήμα της ‘Σχεδίας» μη διστάσετε να αγοράσετε το περιοδικό. Να θυμάστε ότι το 1.5 ευρό από τα 3 που δίνετε πηγαίνει στον πωλητή. Το περιοδικό δρόμου, υποστηρίζει τον άνεργο, τον άστεγο που θέλει να βρει στον ήλιο μοίρα. Το περιεχόμενο του περιοδικού προσεγμένο και με ενδιαφέροντα άρθρα.
Τ.Ο


ΕΞΩΦΥΛΛΟ «Σχεδία»  ΔΕΚ 15

Ιωσήφ, Χριστός και Παναγία,
Φύγαν πριν ξημερώσει.
Απ’ του Ηρώδη τον σουγιά
Το Βρέφος να γλυτώσει.

Κι ήταν τα χρόνια τα παλιά…..
Τώρα είναι το Ι.Σ.Ι.Σ ( ISIS)
Που σφάζ’ αμάχους και παιδιά.
Πώς να τον σταματήσεις;

Και δεν σε σώζουν τώρα πια
Ούτε κι κατακόμβες.
Της Αποκάλυψης ..πουλιά
Ρίχνουνε πυρ και βόμβες

Στο τέρας που ανάθρεψαν.
Μήπως το αφανίσουν.
Λίγα αργά θυμήθηκαν
Προσφυγικό να λύσουν.

ΛΕΥΤΕΡΗΣ ο 40 ος 24/11/15


(ο 40 ος σημαίνει το νούμερο που φέρει το  γιλέκο της «Σχεδίας»)

1 σχόλιο: