Τρίτη, 8 Δεκεμβρίου 2015

κόκκινο η λευκό κρασί

Φωτογραφία, Μπάμπης Τάσιος

Ένιωσα να με προσβάλουν. Τι σημαίνει αυτό αναρωτήθηκα αυτόματα. Μα είναι απλό, ειπώθηκε κάτι που ερμηνεύεται υπεροπτικό η ειρωνικό η ακόμη και χλευαστικό.

Μήπως παρερμήνεψες την έκφραση;

Μπα δεν νομίζω, μου αρκεί ακόμη και μια επανάληψη για να επιβεβαιώσω αυτό που ένιωσα.

Μάλλον είσαι αυστηρός με τους άλλους η ίσως με τον εαυτόν σου.

Δεν νομίζω, μου είναι αδύνατον ν’ αντιληφθώ ότι συμβαίνει γύρω μου χωρίς να βάλω μικροσκόπιο. Αυτή η υστερία μου, με φέρνει πολλές φορές σε δυσάρεστη θέση. Σκέφτομαι ότι γίνομαι εκνευριστικά καχύποπτος για τις διαθέσεις των άλλων.

Είναι μήπως αυτό που λένε, όποιος έχει την μύγα μυγιάζεται;

Νομίζω ότι τώρα ξεφύγαμε, γίνεσαι υπερβολικός ξεπέρασες και μένα. Τι σχέση έχει η μύγα, ένα αηδιαστικό ζωύφιο, με το αίσθημα ότι με πρόσβαλαν σκοπίμως;

Μα αγαπητέ μου όποιος έχει υποψίες τις πολλαπλασιάζει .

Νομίζω ότι κάνεις λάθος, εγώ θα έλεγα ότι όποιος δεν προσέχει τι λέει η τι κάνει, μπορεί να ξεπεράσει τα εσκαμμένα σε βάρος των άλλων.

Θεωρώ ότι υπερβάλεις. Τέλος πάντων, προτιμώ το κόκκινο κρασί με το κρέας και το λευκό με το ψάρι. Φαντάζομαι να γίνομαι κατανοητός.

Συμφωνώ απολύτως θα πάρουμε λευκό κρασί, το ψάρι ήδη βρίσκεται στην φωτιά.

Ωραία λοιπόν,ας κάψουμε και τα υπόλοιπα.

Τ.Ο

2 σχόλια: