Τρίτη, 8 Δεκεμβρίου 2015

Σκέψεις ενός πρόσφυγα


Photographer: Morteza Jafari
Σκέψεις ενός πρόσφυγα

  Δεν σε ξεχώρισα ανάμεσα στο πλήθος, δεν μπόρεσα να σ’ αναγνωρίσω. Αναζήτησα το βλέμμα σου για να σ’ ευχαριστήσω. Μου αρκεί που η ματιά σου αγκάλιασε το διάβα μου. Είμαι βέβαιος ότι σε ξέρω.  

  Μου φάνηκε σαν να βάδισα  μέχρι την διαχωριστική γραμμή. Συρματοπλέγματα εμποδίζουν το πέρασμα μου, το σώμα μου κουβαλάει πολλές πληγές ακόμη. Μετράω τις δυνάμεις μου, λειψές τις υπολογίζω.

  Νιώθω σαν ένα παιδί που το περνάς στο απέναντι πεζοδρόμιο για ν’ αποφύγει τις εκπλήξεις. Χρειαζόμουνα το χέρι που μου άπλωσες, αιμοδοσία στις στενάχωρες ώρες. Ζεστάθηκα με την κουβέρτα που με σκέπασες. Οι κάλτσες σου ανακούφισαν τα πόδια και με τα παπούτσια σου θα βγάλω νέα χιλιόμετρα. Το μωρό μου δεν θα κλάψει, το γάλα που μου έφερες θα φθάσει για λίγες μέρες.

  Μου αρκεί που η ματιά σου δεν ήταν επικριτική, την βρήκα απλά ενθαρρυντική. Το χαμόγελο σου είναι προτροπή  να φθάσω  απέναντι, μέχρι να σβήσει η ελπίδα και η δύναμη που μου ‘μεινε ν' αδειάσει.  

Σ’ ευχαριστώ συνΆνθρωπε που μας ζέστανες με την αγκαλιά σου! Μου είναι τόσο δύσκολο να την εγκαταλείψω !

Τ.Ο





1 σχόλιο: