Τρίτη, 19 Ιανουαρίου 2016

το ενοχλητικό χαμογελάκι, Τάσος Ορφανίδης


φωτογραφία Μιχάλης Ματζαβίνος
Tην συνάντησα μια μέρα σ’ ένα καφενέ, εκεί που μπεκροπίναμε με την παρέα.Mε γλυκοκοίταξε, με πλάνεψε.
Στην διασταύρωση, εκεί στην γωνία δίπλα στο σουβλατζίδικο,
τα ίδια, το ίδιο βλέμμα, την ίδια ζαβολιά.
Την ώρα που αγόραζα ρούχα, χρειαζόμουν ένα μπουφανάκι που το στάμπαρα πριν απ’ τις εκπτώσεις, ένα ζευγάρι μποτάκια για τα βουνά και ισοθερμικά ρούχα.
Μπροστά στο μαγαζί με τα ηλεκτρονικά, με συνόδεψε σαν κυρία στον πάγκο για τα τάμπλετ και αργότερα στις φωτογραφικές μηχανές.
Στην οθόνη την ώρα που έψαχνα να βγάλω εισιτήρια, για ένα μακρινό ταξίδι που υποσχέθηκα στον εαυτόν μου.
Μου έκλεισε το μάτι πονηρά, πώς να της αντισταθώ.

Κάθε μέρα, με το που ανοίγω την πόρτα,να σου το χαμογελάκι.

Τις προάλλες βάδιζα με την φίλη μου στην παραλία,  αυτή τον χαβά της, αδιάκριτη εμφανίζεται και μου κλείνει το μάτι.
Κεντράρισε στα διάφορα σημεία πάνω στην φίλη μου.
Στα αυτιά της, δεν  άρεζαν τα σκουλαρίκια
Στον λαιμό, δεν της πήγαινε το κολιέ
Στην κρεμαστή τσάντα,  δεν έδενε με τα ρούχα
Και αυτό το παλτό, με αμφιβολίες αν ήταν η ποιότητα που αναγράφει, μάλλον ημιτασιόν ήταν.
Σταματάω με θυμό, την αρπάζω και την κλείνω μέσα στην τσάντα με διπλό κλειδί. Αμάν αυτή η σπατάλη.



Τάσος Ορφανίδης

1 σχόλιο: