Τετάρτη, 3 Φεβρουαρίου 2016

γραφικός χαρακτήρας, Τάσος Ορφανίδης


Θυμάμαι τον εαυτόν μου να γράφω με το παραμικρό, για κάθε τι. Τα χαρτιά που είχαμε για πέταμα, αποδείξεις, χαρτόκουτα,το χώμα της αυλής,οι τοίχοι, οι ντουλάπες, γέμιζαν όλα σαν αποθήκες σκέψεων.Την ηλεκτρονική εποχή του σήμερα, το πληκτρολόγιο τα έχει παίξει κι εγώ συνεχίζω.Δεν ξέρω γιατί.

Αναρωτιέμαι, άραγε τι έγιναν όλα αυτά που έγραψα, χάθηκαν,τα πήρε ο άνεμος .Όταν μπαίνω στο παλιό δωμάτιο οι τοίχοι είναι ζωγραφισμένοι και οι σιδερένιες ντουλάπες στην αποθήκη σημειωμένες. 

Ένα πράγμα με στενοχωρεί, ότι όλα αυτά τα χρόνια μόνο εγώ μπορούσα να τα διαβάσω, τους υπόλοιπους τους δυσκόλευε ο γραφικός μου χαρακτήρας.

Τάσος Ορφανίδης 


2 σχόλια:

  1. Τάσο, να γράφεις.. με όποιον χαρακτήρα διαθέτεις, είναι υπέροχο !!
    Εμένα με παρέσυρε το πληκτρολόγιο και έχασα θαρρείς τις ρίζες μου..
    Δεν υπάρχει ωραιότερο πράγμα, από ένα ποίημα γραμμένο με το χέρι..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τάσο και μόνο με ένα γράμμα σου θα σε αναγνώριζα!!!
    Όπως και να γράψεις είσαι υπέροχος όπως και ο χαρακτήρας σου γενικώς!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή