Τρίτη, 9 Φεβρουαρίου 2016

"τα παιχνίδια της νύχτας", Τάσος Ορφανίδης

Φωτογραφία Θάνος Χαρίσης 

Ανέβηκα 5 σκαλοπάτια, αργά με σύνεση, χωρίς βιασύνη. Δεν παραπάτησα στον διάδρομο  ανάμεσα στις λεύκες, ήμουν νηφάλιος. Οι φωνές που ακούγονταν ήταν κοντινές, ίσως και γνωστές. Μπα δεν υπάρχει αμφιβολία. Ακολούθησε ένα σύρσιμο, σαν να μετακινούσε κάποιος κάτι.

Η ιδέα μου θα ναι, σκέφτηκα .

Προχώρησα λίγα μέτρα και πάλι ο ίδιος θόρυβος . Θα ναι κανένα ζώο μονολόγησα και κίνησα να φύγω. Άκουσα πίσω μου μια νεανική φωνή να με καλεί έντονα, απελπισμένα ίσως.

Κοντοστάθηκα και γύρισα να δω ποιος με καλεί . Κανείς ,δεν φαινόταν κανείς .Κάποιος παίζει μαζί μου σκέφτηκα. Κίνησα να φύγω αλλά το μετάνιωσα .Κι αν κάποιος πράγματι είχε την ανάγκη μου, αν δεν τον είδα γιατί ήταν κάπου πίσω από τα φυλλωσιές των δένδρων; Ένιωσα το αίμα μου  να τρέχει με χίλια. Αναψοκοκκίνισα, κρύος ιδρώτας με περιέλουσε. 

Αποφάσισα να χωθώ ανάμεσα στα δένδρα, να δω καλύτερα. Καθώς προχώρησα λίγα βήματα, σκόνταψα σε κάτι μαλακό κι έπεσα μπρούμυτα στο έδαφος. Έψαξα μέσα στο σκοτάδι να βρω τα γυαλιά μου. Έχω πρόβλημα όρασης την νύχτα, ιδιαίτερα χωρίς γυαλιά. 

Καθώς ψαχούλευα τα δάχτυλα μου ακούμπησαν σε κάτι υγρό. Ανατρίχιασα ακόμη και με την σκέψη ότι θα ‘ταν κάτι κακό. Ομολογώ ότι φοβήθηκα και αποφάσισα να βρω τα γυαλιά μου πριν βρεθώ σε νέες εκπλήξεις. 

Συγκέντρωσα όλες μου τις δυνάμεις και αφουγκράστηκα, ενώ παράλληλα τα δάχτυλα μου δεν σταμάτησαν να ψάχνουν στα τυφλά. Αμέσως το μυαλό μου πήγε στο κινητό μου που έχει φακό. Το έψαξα στην μέσα τσέπη του μπουφάν, το ανέσυρα , άναψα τον φακό του.

 Φώτισα παντού, έψαξα σπιθαμή προς σπιθαμή.Αφουγκράστηκα ξανά και προσπάθησα να ξεχωρίσω κάθε τί που έκανε θόρυβο. Προς μεγάλη μου έκπληξη δεν υπήρχε τίποτε. 

Ίσως έκανα λάθος σκέφτηκα και σηκώθηκα να φύγω αργά, απογοητευμένος από τα παιχνίδια που παίζει η νύχτα. Φεύγοντας προσπάθησα να θυμηθώ πόσα ποτήρια κατέβασα σήμερα αλλά μου ήταν αδύνατο.

Τάσος Ορφανίδης


(Μια φανταστική ιστορία με τα περίεργα που σκαρώνει το μυαλό είτε απο φόβο η από μεθύσι )

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου